Strona 1 z 1
Ciśnienie oleju
: 6 stycznia 2011, 00:02
autor: Robcio_GTT
Z tego co wiem to jeżeli na jałowym jest powyżej 1 Bar, a od 4000 obr/min powyżej 3 Bar to wszystko jest ok.
Pompa oliwy ma max ciśnienie ok. 4 Bar.
To jak to jest, że w niektórych GTT pokazuje ciśnienie powyżej 4 Bar a nawet prawie 6

Np. u Krysiuna :
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=pSHX_-NxDHI
Mod pompy

: 6 stycznia 2011, 10:47
autor: djmonkey
ja np na zimnym silniku na jałowych mam ok 3-4 w miarę nagrzewania maleje do 1
: 6 stycznia 2011, 22:31
autor: RYCHO35
Robcio_GTT pisze:pokazuje ciśnienie powyżej 4 Bar a nawet prawie 6
1. zbyt gęsty olej
2.zapieczony lub źle wyregulowany zawór redukcyjny na pompie oleju
3.przedmuchy z silnika
4.problem z inst. elektryczną (złe działanie wskaźnika)
: 7 stycznia 2011, 09:16
autor: Robcio_GTT
U mnie na zimnym 2-3 Bar na jałowym i ok. 4 Bar na podwyższonych obrotach.
Na zagrzanym 1-2 na jałowym i ok.3 na podwyższonych.
Czyli wszystko ok i nie ma się czym martwić

: 10 stycznia 2011, 21:55
autor: mario-s
Robcio_GTT pisze:U mnie na zimnym 2-3 Bar na jałowym i ok. 4 Bar na podwyższonych obrotach.
Na zagrzanym 1-2 na jałowym i ok.3 na podwyższonych.
Czyli wszystko ok i nie ma się czym martwić

Bezwładność(błąd pomiaru) seryjnych czujników jest spora.Ciśnienia które podajesz są OK.Przeważnie jeśli ciśnienie rzeczywiste przekracza na zimnym 5 bar to przy dobrze dokręconym filtrze wywali z pod niego uszczelkę i olej pójdzie pod auto-wtedy wiesz na pewno,że było za wysokie.
: 10 stycznia 2011, 22:03
autor: Robcio_GTT
Też tak myślałem. Przynajmniej jestem spokojny
Pamiętam jak u mojego taty w kancie świecił olej na wolnych obrotach (silnik po remoncie).
Wymyślił, że zablokuje zawór w pompie. Zrobiło się taki ciśnienie, że olej wywaliło na przednią szybę

(ale z tydzień tak pojeździł). A potem okazało się, że była niedobita zaślepka na wale
Tak czy owak, dzięki Mariusz po raz kolejny.
Wiszę ci
