Strona 1 z 1
Uszczelka pod głowicą?? 1.4 C3J
: 28 grudnia 2010, 14:51
autor: egonn87
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że kapie mi z rury wydechowej, wczoraj po przejechaniu 30 km też był taki objaw, oprócz tego przejadę ze 4 km przy - 15 st. cel. i mam saunę w aucie, ale w sumie nie zauważyłem żeby auto się jakoś szczególnie przegrzewało... no jest te 90 stopni. Płynu chyba troszeczkę ubywa, ale jeszcze nei jestem pewien z jakiego powodu, bo bardzo czuję nagrzewnicę jak włączam ogrzewanie w aucie... Doradźcie coś w sprawie uszczelki pod głową, bo nie znam się tak bardzo na tym....
: 28 grudnia 2010, 14:55
autor: jjmag
a masz go z gazoliną czy bez bo jeśli z gazoliną to muszę cię zmartwić że to standard, druga opcja jest taka że przy obecnych temperaturach coś takiego jak skraplanie będzie się odbywać w tłumiku w momencie stygnięcia więc to tez w miarę normalne
: 28 grudnia 2010, 19:06
autor: egonn87
Bez gazu... właśnie się zastanawiałem czy to normalne jest czy tez nie

Z fizyki z ledwością miałem trójczyny w szkole

Natomiast co do tego grzania się to w drugiej piątce z silnikiem 1.1 i z przesłoniętą tekturą chłodnicą muszę ujechać znacznie więcej żeby było tak ciepło jak w moim.... Ale to w sumie inny silnik, inne zasilanie....
: 28 grudnia 2010, 20:31
autor: vino1986
jak uszczelka to mozna sprawdzic tez po spalinach... jezeli maja slodkawy posmak to przy plynie chlodzacym uszczelka siedzi na bank... nie wstydz sie i skosztuj co wydala z rury

mozna tez sprawdzic sciskajac gorny waz gumowy co do chlodnicy dochodzi czy wraz ze wzrostem obrotow znacznie zwieksza sie w nim cisnienie i momentalnie twardnieje...
: 28 grudnia 2010, 22:41
autor: wsmpw
vino1986 pisze: znacznie zwieksza sie w nim cisnienie i momentalnie twardnieje...
tak to tez moze być przy zamulonej chłodnicy
egonn87 pisze:Natomiast co do tego grzania się to w drugiej piątce z silnikiem 1.1 i z przesłoniętą tekturą chłodnicą muszę ujechać znacznie więcej żeby było tak ciepło jak w moim.... Ale to w sumie inny silnik, inne zasilanie....
może to termostat jest cały czas otwarty i dlatego to tak długo trwa
: 28 grudnia 2010, 22:41
autor: egonn87
Nie sprawdzałem tak, ale w każdym razie ten przewód musiałem mocno dokręcać przy termostacie, bo troszke ciekło i to dało mi do myślenia.... ale teraz już tam nic nie cieknie....
: 24 października 2013, 10:28
autor: dredzioch1
Podepnę się tutaj z głupim pytanie, żeby nie tworzyć nowego bezsensownego wątku.
Jaki rozmiar TORXa jest potrzebny do przykręcenia głowicy w C3J? Chcę dociągnąć nieco czapkę, bo chyba wciąga trochę płynu chłodniczego.
Jak ktoś wie to proszę o pomoc, gdyż będę to robił w niedzielę, a najbliższy sklep z kluczami mam 20km od garażu więc chciałbym wcześniej się zaopatrzyć.
Nasadki których dotychczas używałem gdzieś zapodziałem

: 24 października 2013, 11:13
autor: Karol
c3j nie ma skręcanej głowicy na torxy
chyba ze coś mi sie pojebało ale nic nie pilę jeszcze wiec chyba mowie dobrze

: 24 października 2013, 11:17
autor: wsmpw
19 albo 17 klucz nasadowy
: 24 października 2013, 11:39
autor: dredzioch1
eeee No byłem przekonany, że jednak torx. Widocznie z Capri mi się pomyliło, bo tam mam Torxa:)
: 24 października 2013, 13:27
autor: carmaker
17ka
: 25 października 2013, 22:39
autor: vino1986
a dynamometr posiada

: 26 października 2013, 00:23
autor: dredzioch1
letko:)
: 26 października 2013, 08:27
autor: carmaker
ja dociągałem głowę bez dynanometra robiłem to co prawda na 3 razy raz przy założeniu drugi raz po pierwszym odpaleniu a trzeci z regulacją zaworów po 100km. Trzy razy zagotowałem płyn na starej chłodnicy to sie rozszczelniła pompa cieczy a uszczelka ma się dobrze
![:]](./images/smilies/yeah.png)