Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Moduł w GTT
Moderator: Moderatorzy
Moduł w GTT
Po długiej przerwie naszła mnie chęć na odpalenie mojej GTT.
Niektórzy może pamiętają moje walki .
Więc od Mario-S mam gaźniczek, wyczyściłem, powymieniałem uszczelki.
Od Krysiuna mam moduł Re209, gdyż miałem Re254
Po złożeniu wszystkiego do kupy, odpaliła od kopa
Ale żeby nie było wszystko git, jak to GTT są problemy.
W końcu silnik reaguje na śrubkę składu mieszanki, obroty ustawione na ok 900, tak że
Ale silnik nie wchodzi na obroty , max 3500-4000.
Gdy ściągnę wężyk podciśnienia z modułu wszystko jest ok. Obroty równiejsze i chodzi w pełnym zakresie obrotów.
Teraz pytanie :
1. O co kaman z tym modułem
Moduł odpowiedni. Chyba, że powinienem założyć Re208, czy raczej nie będzie różnicy ?
Wiem, że Re209, jest do silnika z czujnikiem spalania stukowego.
2. Do czego jest trzecie wyjście z cewki 3-pinowe
U mnie w wiązce dwa są zmostkowane i jeden na masę.
Niektórzy może pamiętają moje walki .
Więc od Mario-S mam gaźniczek, wyczyściłem, powymieniałem uszczelki.
Od Krysiuna mam moduł Re209, gdyż miałem Re254
Po złożeniu wszystkiego do kupy, odpaliła od kopa
Ale żeby nie było wszystko git, jak to GTT są problemy.
W końcu silnik reaguje na śrubkę składu mieszanki, obroty ustawione na ok 900, tak że
Ale silnik nie wchodzi na obroty , max 3500-4000.
Gdy ściągnę wężyk podciśnienia z modułu wszystko jest ok. Obroty równiejsze i chodzi w pełnym zakresie obrotów.
Teraz pytanie :
1. O co kaman z tym modułem
Moduł odpowiedni. Chyba, że powinienem założyć Re208, czy raczej nie będzie różnicy ?
Wiem, że Re209, jest do silnika z czujnikiem spalania stukowego.
2. Do czego jest trzecie wyjście z cewki 3-pinowe
U mnie w wiązce dwa są zmostkowane i jeden na masę.
Źle napisałem , wchodzi na obroty tylko ze przerywa i szarpie.
Po zdjęciu wężyka podciśnienia jest ok.
U mnie ta trzecia wtyczka jest wpięta, ale nigdzie nie idzie, tzn. dwa przewody zmostkowane a trzeci na masę, nie idzie do żadnej wiązki. Już ją wywaliłem.
Skoro nie mam czujnika spalania stukowego, to może na Re208 będzie ok
Czy raczej to nic nie da
A jeszcze jedno, podciśnienie do modułu idzie z kolektora (pod przepustnicą) a sterowanie turbiną z gaźnika (nad przepustnicą)
Po zdjęciu wężyka podciśnienia jest ok.
U mnie ta trzecia wtyczka jest wpięta, ale nigdzie nie idzie, tzn. dwa przewody zmostkowane a trzeci na masę, nie idzie do żadnej wiązki. Już ją wywaliłem.
Skoro nie mam czujnika spalania stukowego, to może na Re208 będzie ok
Czy raczej to nic nie da
A jeszcze jedno, podciśnienie do modułu idzie z kolektora (pod przepustnicą) a sterowanie turbiną z gaźnika (nad przepustnicą)
rano napiszę gdzie co i jak idzie do modułu. ale do sterowania turbo raczej wszystko idzie przed przepustnicą na tym plastikowym kolanku
Więc tak sprawdzałem przewód podciśnienia leci zaraz pod przepustnicę między 2 grubymi wężami z mosiężnymi nakrętkami.
Sterowanie turbo jest na tym plastikowym kolanku i jeden wężyk który w stronę szyby ma zaworek zwrotny .
przy module musi być zrobiona ta zwora bo inaczej zapłon jest ustawiony.
Jeszcze na twoim miejscu sprawdził bym ten regulator paliwa
Więc tak sprawdzałem przewód podciśnienia leci zaraz pod przepustnicę między 2 grubymi wężami z mosiężnymi nakrętkami.
Sterowanie turbo jest na tym plastikowym kolanku i jeden wężyk który w stronę szyby ma zaworek zwrotny .
przy module musi być zrobiona ta zwora bo inaczej zapłon jest ustawiony.
Jeszcze na twoim miejscu sprawdził bym ten regulator paliwa
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Akurat to można wywalić, ważny jest wężyk z gaźnika (króciec nad przeputnicą) idzie do wastegate.djmonkey pisze:Sterowanie turbo jest na tym plastikowym kolanku i jeden wężyk który w stronę szyby ma zaworek zwrotny .
No ale co to daje, skoro i tak czujnika nie ma, i nie ma różnicy czy jest ta zworka czy nie.przy module musi być zrobiona ta zwora bo inaczej zapłon jest ustawiony.
Regulator raczej nie, wszystko chodzi, tylko po podpięciu modułu silnik się dziwnie zachowuje.Jeszcze na twoim miejscu sprawdził bym ten regulator paliwa
Tak samo miałem na innych modułach, nie do GTT.
Napięcie takie jak w instalacji samochodu.
A rezystancja czujnika to ok 200 +/- 40 ohm
A rezystancja czujnika to ok 200 +/- 40 ohm
Ostatnio zmieniony 17 listopada 2010, 23:14 przez djmonkey, łącznie zmieniany 1 raz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault