Strona 1 z 1

Elektryka w GTE + GTT

: 19 października 2010, 22:43
autor: rat-med5
Witam
Mam pytanie co drodzy koledzy byście poprawili w elektryce GTE i GTT?? O co mi chodzi? A o to, zamierzam zrobić wiązkę cała od nowa wszystko od deski po silnik tak aby silnik który teraz jest w aucie 1.7 MPI działał jak by tam był od zawsze oraz 1,4T też działał! Dlaczego? a dlatego że teraz mam wyjście awaryjne jak coś się stanie z 1,4 T to wkładam 1.7 i dalej jazda!! no teraz mam awarie 1.4T więc i tak muszę robić wiązkę pod 1.7!

Kolejna sprawa brak schematów i GTE i GTT prócz tego viewtopic.php?t=4603&sid=0445d059ec9da5 ... fb636b7935
ale to dalej prawie nic! więc prośba o schematy

Druga rzecz to wasze spostrzeżenia co warto zrobić inaczej niż w originale czy jakieś dodatkowe kabelki przekaźniki i inne rzeczy!!

Trzecia sprawa auto to rajdówka więc nie musi być elektrycznych szyb czy tylnej wycieraczki ale fajnie jak byłby jakiś dodatkowy wskaźnik itp itd ( tu pytane co za wskaźnik czy coś innego)

Wszelkie sugestie nawet te zwariowane mile widziane!!

i bardzo proszę o pomoc ponieważ elektryka nie jest moja mocna strona!!

: 20 października 2010, 18:39
autor: carmaker
trudno mieć uniwersalną wiązke do dwóch tak różnych silników...

: 20 października 2010, 19:46
autor: krysiun
jak masz pod deską z GTE to będzie działać w GTT nawet z GTX-a na wpyasie powinna działać - jest kostka pod przekażnik od pompy paliwa jak do GTT ;) tak z własnego doświadczenia ;) ALe głowy nie daję osobiście nie sprawdzałem - poprostu porównywałem 2 wiązki tak na szybko

: 21 października 2010, 09:05
autor: lodoo
wiązka silnika łączy się z wiązka budy kostką przy podłużnicy pod lewa lampa - klik klik i wio ;-)
wiązka silnika z 1,7 jest dużo bogatsza w czujniki (no i komputer) więc nie ma sensu tego wszystkiego rozpinać i na siłę upychać jak jest silnik GTT...
niech sobie każdy silnik ma swoją wiązkę, kompa z 1,7 umieść w komorze w jakiejś obudowie i będziesz go wyjmował razem z silnikiem 1,7...
Nie wiem tylko właśnie jak ta część odpowiedzialna za pompę paliwa i wiatrak gaźnika... ale to też można przecież wyjąć z silnikiem...

: 21 października 2010, 09:59
autor: carmaker
ale zapłon w mpi już idzie przez kompa?

: 22 października 2010, 07:35
autor: lodoo
oczywiście
czujnik położenia wału do kompa i komp steruje modułem, dodatkowo jest czujnik spalania stukowego w głowicy

generalnie na silniku MPI są 2 wiązki... 1 do kompa (częściowo rozpinana w połowie wtykami szarym i czarnym), druga do zegarów, rozrusznika, wentylatora chłodnicy itd... to ta podpinana przy lampie

: 23 października 2010, 18:14
autor: rat-med5
oki prawie nic nie rozumie ale cóż teraz zacznę od schematów ma ktoś z GTT i GTE bez nich nie ruszę proszę o pomoc!!

: 24 października 2010, 07:59
autor: Robcio_GTT
Poszukam, bo mam schematy instalacji i to obrazkowe :lol: silników C.
Do GTT napewno był, a GTE to jeszcze sprawdzę.

Edit:
Tu masz schematy elektryki viewtopic.php?t=8660
Schemat 4 jest do GTT (wyposażenie GTT)
Mam nadzieję, że pomogłem :)