Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Dj.Monkey Renault 11 GTS Turbo 1,4 115km

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Dj.Monkey Renault 11 GTS Turbo 1,4 115km

Post autor: djmonkey »

Silnik 1,4 115km
Rok produkcji 1987
Przebieg 134tys.
Auto kupiłem tydzień temu jak na razie odpala bardzo dobrze nie kopci nie bierze oleju.
Spalanie w mieście 9,2l/100km :]
Trasa tak do 13l/100km przy czym raczej jadę obwodnicą i A1 w stronę Bydgoszczy

Wnętrze prawie jak nowe nigdy nie palone w środku! co mnie bardzo cieszy bo przynajmniej kokpit nie jest żółtawy od dymu.
Elektryczne szyby z przodu,
Centralny zamek niestety brakuje pilota i muszę go dorobić ,
Uchylane z tyłu szyby,
Welurowa tapicerka szaro-czerwona,
4 lampki oświetlające wnętrze,
Przednie fotele kubełkowe mają funkcję ala kołyski tak że więc można nawet wygodnie przekimać nockę w autku,
Szyby mają kolor zielonkawy.
co ciekawe posiada jeszcze nie używaną fabryczną zapasówkę
Aluski 14
Blacharka jest tragiczna głownie w pasie przednim no i lewy próg jest do wymiany. Główne profile na szczęście nie naruszone dobrze zakonserwowane w tamtym tygodniu.

Jedynie co naprawiałem po zakupie to pokleiłem intercooler bo był rozklejony na dole i nie dmuchało do silnika teraz cięgnie aż miło. Wymieniłem filtr powietrza bo w starym zamieszkały myszy :wnerw:
Sprzęgło jest nowe z okienka w skrzyni widać jeszcze tak ok 1 mm nacięcia na tarczy sprzęgłowej więc chyba ok i mam nadzieję ze, pożyje co najmniej rok. 2 Tłumiki nowe do wymiany została ta 2-ga krótka rurka co się łączy z tłumikami i tu mam właśnie problem bo są 3 rodzaje i nie wiem dokładnie którą zamówić :wnerw:
i do szczęścia dostałem nowy akumulator Centry.


Fotki dodam za 3-4 dni
Na razie podaję link do aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=1225407411

Zapomniałem dodać Oryginalna R11 Turbo nie przekładka:)
Ostatnio zmieniony 30 kwietnia 2012, 10:02 przez djmonkey, łącznie zmieniany 4 razy.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Rosic

Post autor: Rosic »

Za taką cenę - piękne! Super wnętrze. Zawsze mi się te 11stki podobały, może kiedyś sobie taką sprawie :D

Gratulacje!
gzara

Post autor: gzara »

Niegłupia ta turbawka, widziałem ją na allegro. Widać że troszkę zaniedbana. Ciekawią mnie napisy na tylnej klapie skoro to turbo to czego po lewej jest GTS? Fajnie by było się spotkać jedenastkami np w Borkach albo na Miedziance, inna sprawa że planujemy wybrać się do czech na ich zlot starymi renkami.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Ze zlotem to jestem za . A dlaczego GTS a no dlatego że ma takie wyposażenie:) przynajmniej po tym co rozszyfrowałem z numeru VIN w ASO i zielonej książeczki Renault 11
B/C/S 371 -- TC, GTC, TCE l normy dot. paliwa i CO
B/C/S 37S -- GTL, TLE l normy dot. paliwa i CO
B/C/S 373 -- TL, GTL, TLE l normy dot. paliwa i CO
B/C 373 -- TSE , Automatic
B/C 376 -- GTX ,TXE
B/C 375 -- Turbo
B/C 374 TD GTD TDE
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
gzara

Post autor: gzara »

Ale raczej Turbo to turbo a GTS to GTS, i to nie tylko wyposażenie ale też silnik.
Przynajmniej przy R25 tak było.
Maolat

Post autor: Maolat »

Faaajna dziewczynka ...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

po winie VF1C375... jest R11 turbo 3D, No może że był wymieniony znaczek bo delikatnie odstaje z jednej strony :P
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
vino1986

Post autor: vino1986 »

albo klapa a ktos Turbo dokleil ze starej... :P
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

A jakby wymieniali klapę to by już tak ładnie nie spasowali bo ją się kurewsko trudno montuje więc znaczek raczej wymieniony .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Mały Up...

Więc od września się zbytnio nie zmieniło no oprócz tego że wyciachałem prawy próg włącznie z podstawą lewarka oraz kawałkiem podłogi. teraz czekam na jakiś pół automat spawalniczy aby to jakoś połatać i spasować cały przód ponieważ wygląda strasznie.
A no i ostatnio dostałem od swojego sąsiada który siedzi w renówkach już paręnaście latek
tako oto książeczkę z częściami oraz numerami fabrycznymi :
Obrazek Obrazek

Teraz gdy czekam na miga postanowiłem ogarnąć temat pod maską czyli:
słabe doładowanie ok 0,4 bara co jest dla mnie totalnym nie porozumieniem,
tylne zaciski,
sterczące kable zaśniedziałe kostki łączeniowe
nawiew na gaźnik który od samego początku nie działał i okazało się że jest spalony szczotkotrzymacz wraz z wirnikiem :/ i teraz muszę przewinąć wirnik lub po prostu przełożyć silniczek ze starej dmuchawy .
Obrazek

A opis regeneracji zacisków postaram się wrzucić po 3 maja ponieważ mam już troszeczkę zrobione i muszę wymienić klocki ponieważ mam założone jakież z przednich zacisków oraz przetoczyć tarcze żeby się upewnić że zblokuje tarczę z tyłu.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Więc tak renówka zostaje :]
Przez ten czas połatałem tylko podłogę progów nie ruszyłem ponieważ były niedostępne .
Wyskoczyła jakaś awaria gaźnika a dokładnie coś w nim po prostu wyrosło makaron jakiś czy coś cholera go wie, po jakimś czasie znowu to samo w końcu sie wnerwiłem i zmieniłem korpus.
Problem ustąpił i pojawił się następny padła cewka zapłonowa na wolnych obrotach nie było iskry a jak już była to paliła tak jak by nie chciała wymiana była szybka ponieważ podmieniłem ją z modułu od webera.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Dzisiaj wyciągnąłem chłodnicę i spuściłem płyn łącznie z płynem do czyszczenia układu z naturalnego przeźroczystego koloru zrobił się rdzawy gęsty jak smoła. Dodatkowo wymontowałem wszystkie węże wiązki z pasa przedniego ponieważ już na dniach będzie wycięty i wstawiony z 2 renówki wycięte też będą błotniki wewnętrzne ponieważ też są zjedzone
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

No i dzisiaj ruszyłem z kopyta i wyciąłem na razie pas przedni zostają jeszcze błotniki dziury w progach itp. normalnie makabra jak sobie pomyślę że będę to spawał Tigiem .

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
resztę fotek zrobię później przy lepszym świetle ponieważ miałem zapalona 15watową energooszczędną świetlówkę . silnik może wyciągnę pod warunkiem że będę mieć małą wyciągarkę ręczna aby podwiesić ją do sufitu
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
carmaker

Post autor: carmaker »

kurde wyglada jakby starczyło dobrze pociągnąć to i bez fleksa by poszło :szok:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

A żebyś wiedział jak mocniej pociągniesz to na pewno odpadnie . W sobotę będę w garażu więc będę walczyć z tymi nadkolami rozwiercając zgrzewy i ratuje co się da. Fajne by było wytargać silniczek wtedy obstawałbym całą komorę tylko nie mam pomysłu na jakąś wyciągarkę kotwy w suficie mam .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ