Strona 1 z 1
Ciekawy przypadek - Nie da się odkręcić świec...
: 18 września 2010, 15:58
autor: egonn87
W 1.1 ( który był remontowny) nie da sie odkręcić normalnie świec, tylko trzeba uzywać strasznie dużo siły... Lekkie dokręcenie ( nie za mocno) specjalnym kluczem do świec nic nie daje, po kilkudziesięciu km jazdy nie da się odkręcić żadnej świecy, za chiny.... tak mocno trzymają że masakra... Nieważne czy świece nowe, czy stare... Ktoś wie co to za bajka??
: 18 września 2010, 18:08
autor: jjmag
na ciepłym silniku tego próbowałeś jeśli tak to się nie dziw praw fizyki się nie zmieni (zasada rozszerzalności cieplnej)
: 18 września 2010, 18:41
autor: corey16
Póki co myślę jak wyżej, no chyba że na zimnym
: 18 września 2010, 20:55
autor: djmonkey
Silnik sam remontowałeś ? Wykręć świece i spróbuj przemyć gwinty w głowicy benzynką bo może mehanior zastosował jakiś patent na gwint.
świece bez oporu powinieneś wykręcić na ciepłym jak i na zimnym.
: 19 września 2010, 06:40
autor: cyklista
djmonkey pisze:świece bez oporu powinieneś wykręcić na ciepłym
dobrze było by jak byś jeszcze spryskał W 47 albo jakimś płynę do śrub za czym włączyś silnik aby się świeca podogrzła
: 19 września 2010, 10:44
autor: egonn87
Na zimnym oczywiscie próbowałem... No myłem, czyściłem, cudowałem. Pytam się, bo jak dla mnie to bardzo dziwny przypadek... Do archiwum X;P
: 19 września 2010, 14:01
autor: kabar
Może jakaś wada głowicy typu za ciasne gwinty zrobili bo gwintownik zużyty był

: 19 września 2010, 23:20
autor: cyklista
była dokręcana świeca na gorącom głowice po mu olej się sączył i
do ciągał

: 20 września 2010, 16:33
autor: wsmpw
ehhh sam psuje a później pisze że niedoedukowani mechanicy

: 20 września 2010, 19:27
autor: vino1986
wlasnie tez sie dziwilem... bo spotkalem sie z problemami ale w diesel-ach ze sie zarowki urywaja czasami ale w benzynie to raczej nie bylo nigdy problemow...
: 22 września 2010, 09:35
autor: cyklista
wsmpw pisze:ehhh sam psuje a później pisze że niedoedukowani mechanicy
