Strona 1 z 4
SWAP na 1.7 MPI
: 22 sierpnia 2010, 19:44
autor: qbica1988
W mojej renowce mam jeszcze do ogarniecia przewody hamulcowe, paliwowe i wiazke elektryczna i moge sie zaierac za wkladanie silnika i mam pare pytan co jeszcze bede potrzebowal do SWAPu.
Silnik wraz ze skrzynia, alternatorem, chlodnica i komputerem mam z GTE Kabara, półosie tez z GTE, licznik z obrotkiem z GTXa.
Czego jeszcze mi potrzeba zeby to wszystko zagralo wraz z reszta czesci z 1.4 mono?
Czy wiazka glowna i ta od komputera bedzie pasowac z 1.4 mono czy trzeba przerabiac?
Jak sie ma sprawa ukladu paliwowego?
: 22 sierpnia 2010, 21:34
autor: macky
Wiązkę musisz mieć z gte. podobno pompa paliwa bedzie za słaba (nie jestem pewien)
: 22 sierpnia 2010, 21:54
autor: Robcio_GTT
smok ze zbiornika od GTE/GTT
przewody paliwowe chyba też
pompa paliwa też napewno
: 23 sierpnia 2010, 08:47
autor: qbica1988
przeowdy paliwowe w oplocie juz czekaja
Z ta wiązką to pewne? Ta od komputera musi byc z GTE, czy glowna wiazka tez?
A tak z ciekawosci czym jakie sa roznice w wiazkach z 1.4 mono lub 1.2 na gazniku od GTE? Napewno bedzie brakowac kablekow do obrotomierza, co jeszcze? Moze udalo by mi sie dorobic to czego brakuje w wiazkach ktore mam
: 23 sierpnia 2010, 09:55
autor: lodoo
czytaj trochę forum...
wiązka kabiny albo będzie ok i będzie brakowało tylko wskazań poziomu oleju, płynnego ciśnienia oleju i wskazówki od temperatury, obrotomierz będzie
albo będziesz miał choinkę na desce...
: 23 sierpnia 2010, 12:09
autor: qbica1988
Gdyby byl porzadek w tym dziale to bym nie musial zakladac takiego tematu i pytac o takie rzeczy.
Dzieki za info o wiazce

: 24 sierpnia 2010, 09:46
autor: lodoo
jak to mówią? jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz

: 24 sierpnia 2010, 16:40
autor: maciek od iwony
Wracając do smoka gte/gtt to niekoniecznie
Jeżeli masz pompę paliwa 3barową to w zupełności wystarczy(ja mam i jest ok)
Pozdrawiam
: 25 sierpnia 2010, 07:57
autor: lodoo
ja też śmigałem na smoku 1.4 i było OK, ale koniecznie wymień przewody paliwowe na grubsze... w GTE powrót ma średnicę zasilania 1,4 - możesz go wykorzystać, A na zasilanie dać 8mm (np rurka miedziana od instalacji gazowych)
: 25 sierpnia 2010, 09:13
autor: vino1986
lodoo pisze:A na zasilanie dać 8mm (np rurka miedziana od instalacji gazowych)
polecam ale dac w otulince takowa... ja u siebie na zasilanie dalem taka... problem w tym ze ciezko sie ja uklada ale jak jest kanal to nie problem...
: 25 sierpnia 2010, 12:32
autor: -=wasq=-
ja mialem zasilanie i powrot 8mm aluminiowa tansze niz miedz wytrzymale tak samo
pompa paliwowa z 1,4 mono powinan wyrobic bo tez ma 3 bary tak jak pompy 1,7 1,4 gtt
taka pompka nowex w bosch jest droga ale zamienniki sa tanie podejdzie praktycznei kazda zewnetrzna pompa byleby dalo rade zalozyc na nia gumowe przewody
filtra paliwa ep90c purflux duza banka
wiazka do ograniecia ale ta 1,4 ma mniejsza ilosc przewodow niz 1,7 gte najlepiej schematy w dlon i porownywac dokladac co brakuje i juz
: 26 sierpnia 2010, 08:18
autor: qbica1988
smok z GTT mam juz zamowiony, i przewody paliwowe w stalowym oplocie 8mm, ktore pojda sobie w srodku auta tez juz leza w garazu.
A z ta wiazka to chyba faktycznie zrobie tak jak
wasqu pisze, moze sie uda cos wyrzezbic

: 26 sierpnia 2010, 13:34
autor: -=wasq=-
jak cos poszukaj Haynesa do r5 w necie ja gdzies mam w wersji ksiazkowej jeszcze kserowane przez chyba Kabara

: 26 sierpnia 2010, 18:13
autor: wsmpw
ja mam wszystko od 1.1 ale deska nie campus ale ta szersza ale i tak bida a mam wszystko
wszystko da się zrobić nie ma rzeczy niemożliwych

: 26 sierpnia 2010, 22:00
autor: qbica1988
wsmpw pisze:ja mam wszystko od 1.1 ale deska nie campus ale ta szersza ale i tak bida a mam wszystko
wszystko da się zrobić nie ma rzeczy niemożliwych

no to mysle ze nie bedzie az tak zle

deske tez wyminiam na taka nie z campusa
