Strona 1 z 1

Hamulec ręczny: Standard vs. Hydro; Bębny vs. Tarcze

: 7 sierpnia 2010, 21:10
autor: Maolat
czasem tęsknie do bębnów w tyle :)

: 7 sierpnia 2010, 21:43
autor: Hawi
Dlatego ja nawet nie myślę pozbywać się bębnów. :radocha: Całą zimę latałem po śniegu z rękawem i się skończył i trzeba podciągnąć przy swapie przodu :)

: 8 sierpnia 2010, 07:30
autor: carmaker
tylko tarcze ino z hydraulikiem :P

: 8 sierpnia 2010, 09:36
autor: stadeo92
ja wrzucam belkę z gtt i mam pompę do hydro-łapy to będzie czym tyłek zblokować :lol:

: 8 sierpnia 2010, 11:03
autor: qbica1988
kurde, zaczynam sie martwic slabym rekawem na tarczach :|

: 8 sierpnia 2010, 11:13
autor: stadeo92
to zrób sobie hydro-łape :okok:

pompę kupisz za grosze wrzucasz trójnik ciągniesz przewody, robisz dźwignie i cieszysz się ze zblokuje ci kola chodź jak byś nie zapierdalał :]

: 8 sierpnia 2010, 11:16
autor: qbica1988
boje sie pozniej o problemy przy BK na jakichs KJSach :uoee:

: 8 sierpnia 2010, 11:26
autor: stadeo92
coś za coś...

http://allegro.pl/item1171832845_hydrau ... rajdy.html

możesz kupić ten... ja też chce swoją turbawke na kjs zgłaszać, ale chce dla próby zrobić sam hydrołape jak na BK się doczepią będę wtedy myślał :)

: 8 sierpnia 2010, 11:34
autor: qbica1988
niewazne czy łapa bedzie robiona czy kupiona gotowa, chodzi o zachowanie krzyzowego ukladu hamulcowego :P Ja montuje korektor sily hamowania i juz z tym moze byc problem na bk a co dopiero z lapa, ale zobaczymy ;)

: 8 sierpnia 2010, 13:27
autor: unikorn
:okok:

: 9 sierpnia 2010, 08:30
autor: stadeo92
ale wasq miał hydro-łape w r5 :mysli:

: 9 sierpnia 2010, 11:30
autor: carmaker
w/g załącznika J dla samochodów seryjnych gr-N
6.5.1) Hamulec ręczny:
Mechaniczny hamulec ręczny może być zastąpiony układem hydraulicznym,
homologowanym w Grupie N, ale w tym przypadku obowiązkowy jest układ
hamulcowy przekątny (układ X) lub układ oryginalny.
Dozwolona jest zmiana pozycji hamulca ręcznego hydraulicznego pod warunkiem
zachowania miejsca homologowanego w Grupie N (na tunelu centralnym...).
Tak nawiasem...w mitsu eclipse gsr 1 generacji miałem ręczny takiej budowy jak w gtt/gte i blokowało koła bez problemu przy pociągnięciu dzwigni przy 100km/h tył stawał i to na laczku 235 ,oczywiscie mechanizm był wyczyszczony i nasmarowany a tarcze i klocki w idealnym stanie te mechanizmy wycisku często sie zapiekają i nie działają zgodnie z oczekiwaniem a ogólnie tylne hamlpe często sie zaniedbuje

: 9 sierpnia 2010, 21:41
autor: qbica1988
Mechaniczny hamulec ręczny może być zastąpiony układem hydraulicznym,
homologowanym w Grupie N, ale w tym przypadku obowiązkowy jest układ
hamulcowy przekątny (układ X) lub układ oryginalny.
Własnie o tym pisalem. Nie ma co gdybac, poskladam to bede widzial jaki mam reczny i jak bedzie kiepski to bede kombinowal dalej ;)

: 10 sierpnia 2010, 07:23
autor: -=wasq=-
do pojezdzawek trackday superoes kzk nie ma sie co przejmowac


KJS-y oraz rajdy tam juz mzoe byc problem chociaz na KJS'a istnieje myk jedziesz na stacje diagnostyczna i diagnosta potwierdzam psimem ze reczny jest oki i juz