Strona 1 z 1
Kilka pytań dotyczących F3N
: 28 czerwca 2010, 13:41
autor: maciek od iwony
Witam.Zamierzam trochę pogrzebać przy zegarach i stąd pytanie.
Gdzie i jak podłączyć zaznaczone na czerwono miejsce?

Drugie pytanie.Co to jest za czujnik i jak i gdzie go podłączyć?
Patrząc od przodu(stojąc przed chłodnicą)

Do czego podłączyć to:

Z góry dziękować.
: 28 czerwca 2010, 14:03
autor: jjmag
mnie to wygląda na czujnik poziomu oleju a co gdzie podłączyć to Ci nie powiem bo nie wiem
: 28 czerwca 2010, 14:11
autor: cyklista

Zobaczę czy Ci dałę dobre odp na pw .
: 28 czerwca 2010, 14:16
autor: maciek od iwony
Oczywiście zdjęcia poglądowe(nie mój silnik ,nie moje zegary

)
: 28 czerwca 2010, 14:22
autor: lodoo
To co pokazałeś to poziom oleju, działa tylko przed uruchomieniem silnika, po włączeniu zapłonu. Po odpaleniu wskazówka spada do zera i gaśnie podświetlenie wskaźnika.
To te 2 piny w zegarach, które pokazałeś i podpinasz je do czujnika, który pokazałeś.
Z tego co wiem, to obojętne który do którego bo to pomiar rezystancji.
Ciśnienie jest we wtyku jednym z tych 3 głównych (wskaźnik ze zdjęcia nie ma ciśnienia, jeśli wskaźnik ma ciśnienie, to na tarczy jest skala w barach).
Jeśli coś nie działa to zapraszam do serwisówki, w rozdziale o desce rozdzielczej jest diagnozowanie wskaźnika i czujnika.
: 28 czerwca 2010, 14:37
autor: maciek od iwony
lodoo pisze:To co pokazałeś to poziom oleju, działa tylko przed uruchomieniem silnika, po włączeniu zapłonu. Po odpaleniu wskazówka spada do zera i gaśnie podświetlenie wskaźnika.
Podczepiłem czujnik w/w do pinów w/w na krótko i wskazówka ani drgnie
Pewnie coś jest zjebane.
: 28 czerwca 2010, 17:32
autor: cyklista
Widać ze na druku zegara jest dużo przeróbek i tu może być

kot pogrzebany
postaraj się o inny zegar i zobaczysz czy będzie to działało
: 28 czerwca 2010, 17:58
autor: Piotrek
to są oryginalne przeróbki w druku i chyba na zegarach sagema jest ich więcej
: 28 czerwca 2010, 18:06
autor: corey16
ja to podłączyłem i mi działa
takie może być ale nie musi
: 28 czerwca 2010, 18:34
autor: maciek od iwony
cyklista pisze:Widać ze na druku zegara jest dużo przeróbek i tu może być

kot pogrzebany
Piotrek pisze:to są oryginalne przeróbki w druku i chyba na zegarach sagema jest ich więcej
czytać pany,czytać.Jak pisałem są to zdjęcia poglądowe w dodatku nie moje

: 29 czerwca 2010, 07:05
autor: lodoo
lodoo pisze:Jeśli coś nie działa to zapraszam do serwisówki, w rozdziale o desce rozdzielczej jest diagnozowanie wskaźnika i czujnika.
czytać pan, czytać

: 29 czerwca 2010, 07:12
autor: maciek od iwony
Widocznie słabo szukałem

: 29 czerwca 2010, 07:18
autor: lodoo
no widocznie słabo... zassaj sobie tą serwisówkę z działu download na forum ,może masz jakąś niepełną... tam jest dział o deskach rozdzielczych i zegarach gdzieś tak pod koniec, i zaraz za tym działem jest OIL LEVEL SENSOR i tam krok po kroku jest napisane jak sprawdzić ten system - dość szczegółowo

: 29 czerwca 2010, 07:20
autor: maciek od iwony
Mam ,mam
dzięki