Olej w płynie
: 20 czerwca 2010, 16:27
Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy.Stałem się posiadaczem Reni 1,6 GTD. Z tego co się dowiedziałem to mam silnik F8M.
A teraz problem.Po otwarciu maski zobaczyłem zazygany silnik i skrzynke olejem.
Wycieki były spod głowicy od strony skrzyni biegów.Brak oleju w silniku,dolałem około 2,5l.
Przy dolewaniu płynu ze zbiorniczka wyciekał olej.Po uruchomieniu silnik pracował równo i nie dymił,ale wywalał płyn z olejem ze zbiorniczka.
Zapadła decyzja ze to uszczelka pod głowicą.Po zdjęciu niema jakichkolwiek śladów przecieku.
To teraz pytania:
1. Jakie mogą być inne uszkodzenia?
2. Jaka ma być długość bagnetu do oleju bo mam plastik wyłamany i troche mu niewierze
3. I czy taka roota jest opłacalna bo Renia stała około roku i spodziewam się innych niespodzianek
A teraz problem.Po otwarciu maski zobaczyłem zazygany silnik i skrzynke olejem.
Wycieki były spod głowicy od strony skrzyni biegów.Brak oleju w silniku,dolałem około 2,5l.
Przy dolewaniu płynu ze zbiorniczka wyciekał olej.Po uruchomieniu silnik pracował równo i nie dymił,ale wywalał płyn z olejem ze zbiorniczka.
Zapadła decyzja ze to uszczelka pod głowicą.Po zdjęciu niema jakichkolwiek śladów przecieku.
To teraz pytania:
1. Jakie mogą być inne uszkodzenia?
2. Jaka ma być długość bagnetu do oleju bo mam plastik wyłamany i troche mu niewierze
3. I czy taka roota jest opłacalna bo Renia stała około roku i spodziewam się innych niespodzianek