Strona 1 z 2

Rura kolektorowa

: 14 kwietnia 2010, 19:22
autor: glowa90
Witam, mam pytanie: jakie rura kolektorowa ma śruby przy kolektorze? chodzi mi o to czy są to 'szpilki', czy normalne śruby, bo klucz 13 ślizga się i nie moge odkręcić, a 12 już jest za mała. Gdyby to nie były szpilki uciąłbym to jutro szlifierką, a tak to nie wiem czy ciąć, czy probowac innych sposobow.
Pozdrawiam;)

: 14 kwietnia 2010, 20:26
autor: wsmpw
po pierwsze jaki silnik po drugie to czy było grzebane czy nie..
ps. jak utniesz to i tak sie da potem wykręcić nawet jeśli była by to szpilka :P

: 15 kwietnia 2010, 07:05
autor: vino1986
to moze znajdz mniej wyrobiona 13 i do dziela ;P

: 15 kwietnia 2010, 09:10
autor: glowa90
silnik 1.4, rocznik 88 wersja GTR ;P 3 drzwiowa, a kluczy 13 probowalem juz hm..4 sztuki, jak nie wiecej.

@wsmpw: Mowisz, ze nawet jak utne szpilke to pozniej da rade to zrobić?:> co do grzebania to w sumie mooże za kadencji ojca, bo auto dostałem, jak sobie zmienił, jakiś miesiąc temu i stało i czekało na moją wypłate :P

: 15 kwietnia 2010, 09:44
autor: carmaker
jak wystaje kawałek tych szpilek to zakręcić dwie nakrętki skontrować i odkręcasz jak nie to obetnij ,wykręć kolektor i resztki szpilek wykręcisz nawet łapiąc je w imadło

: 15 kwietnia 2010, 18:50
autor: vino1986
lub dospawojac do kawalka wystajacej szpilki nakretke

: 15 kwietnia 2010, 21:21
autor: glowa90
dobra, jakoś sobie z rurą kolektorową poradzilismy, teraz inne pytanie:
Obrazek

jestem totalnym laikiem, ale przy odkręcaniu filtru powietrza spadł przewodzik o srednicy ~1,2 cm i nie wiem do czego był on podpięty, a nie chce nic robić na siłe, czy źle go podłączyc :P

dzięki z góry za odpowiedzi ;)

PS oznaczenie 1 i 2 właśnie są wolne, ale ta gumowa rurka gdyby ją tam podłączyć jest wtedy bardzo dziwnie wygięta.

: 15 kwietnia 2010, 21:59
autor: Robcio_GTT
wyjście 1 idzie do obudowy filtra powietrza od spodu

: 15 kwietnia 2010, 22:21
autor: glowa90
tylko wlasnie pod obudową nie ma żadnego miejsca na to :mysli:
jutro jeszcze dokładnie to obejże ;P

: 15 kwietnia 2010, 22:22
autor: Robcio_GTT
musi tam być takie małe wyjście od spodu
oblukam jutro dokładniej, ale napewno tam

: 16 kwietnia 2010, 16:10
autor: djmonkey
otworek znajduje się w obudowie filtra powietrza zaraz przy 1 gardzieli (czyli tam gdzie jest klapka od ssania)

: 16 kwietnia 2010, 20:08
autor: Robcio_GTT
tak jak pisze djmonkey :okok:
a na króćcu 2 mam fabryczną zaślepkę

: 17 kwietnia 2010, 22:02
autor: glowa90
aa, faktycznie! rozkręciłem wczoraj i znalazłem ;) dzięki wielkie, a oc do zaślepki na pozycje nr 2. to coś skołuje w najbliższych dniach ;)

: 18 kwietnia 2010, 20:02
autor: 76stitch
a do poz 2 nie powinien być czasem wężyk który powinien łączyć się z kolektorem ssącym

: 19 kwietnia 2010, 16:29
autor: glowa90
nie mam pojęcia co do 2jki, ale dzisiaj złapałem się za głowe. z przerażenia! zatankowałem wczoraj jakieś 12 litrów paliwa, miał jeszcze jakieś 2, więc 14 litrów jak byk, z tym, że wskazówka lekko sie podniosła i zatrzymała przed 10tką..myśle, dobra, może z tej rezerwy bylo mniej, okej. jadę do miejscowości oddalonej o ok. 50 km, w międzyczasie obserwowałem jak wskazówka opada.. gdy dojechałem paliła się rezerwa, zrobiłem jakieś 20 km na mieście, wracając wskazówka leżała i ani drgneła, do domu dojechałem, ale nie wiem czy to czujnik zepsuty, czy ona na prawde aż taka łakoma.. bo to ledwo 120km, jechałem max 110..