Kabar - Renault Clio Baccara
: 14 lutego 2010, 12:32
Kupiłem to auto z "uszkodzonym sterowaniem skrzyni biegów", przez pół roku serwisy nie mogły dojść czemu skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. Ja zrobiłem w godzinę 
Trochę danych:
Renault Clio I ph2
Rocznik 1995
Przebieg ok. 135 tys km.
Założona instalacja LPG - sekwencyjna
Wymieniłem w niej praktycznie wszystko i tak:
Reduktor - Scorpion ST
Wtryskiwacze - pojedyncze MagicJet (dysza 2.0)
Filtr z rozdzielaczem MagicJet
Komputer - Stag 300.4
Zbiornik toroidalny pod autem
Te wtryskiwacze i reduktor które są na zdjęciach (Alaska i Valtek) ma już wsmpw.
Wyposażenie: Baccara (wszystko co się dało wtedy), m.in:
-klimatyzacja
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
-elektrycznie szyby przód
-elektryczny szyberdach
-wspomaganie kierownicy elektro-hydrauliczne
-schowek 'na garnitur' pod tylną półką
-skórzana tapicerka
-automatyczna skrzynia biegów z trybami 'sport/comfort'
-4 hamulce tarczowe
-belka 4-ro drążkowa z tyłu
-i wiele innych
Kilka fotek:

Trochę danych:
Renault Clio I ph2
Rocznik 1995
Przebieg ok. 135 tys km.
Założona instalacja LPG - sekwencyjna
Wymieniłem w niej praktycznie wszystko i tak:
Reduktor - Scorpion ST
Wtryskiwacze - pojedyncze MagicJet (dysza 2.0)
Filtr z rozdzielaczem MagicJet
Komputer - Stag 300.4
Zbiornik toroidalny pod autem
Te wtryskiwacze i reduktor które są na zdjęciach (Alaska i Valtek) ma już wsmpw.
Wyposażenie: Baccara (wszystko co się dało wtedy), m.in:
-klimatyzacja
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
-elektrycznie szyby przód
-elektryczny szyberdach
-wspomaganie kierownicy elektro-hydrauliczne
-schowek 'na garnitur' pod tylną półką
-skórzana tapicerka
-automatyczna skrzynia biegów z trybami 'sport/comfort'
-4 hamulce tarczowe
-belka 4-ro drążkowa z tyłu
-i wiele innych

Kilka fotek: