Strona 1 z 1
swap Renault 4 <= alpine turbo - pytanie o dawcę z netu
: 9 lutego 2010, 22:36
autor: arfor
Witam,
planuję swap'a r5 turbo --> do r4.
Zapoznał się ktoś może z tematem tego egzemplarza?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9858165
wisi już ok pół roku na allegro..
jest o czym myśleć czy może:
http://www.teszvesz.hu/item910457430_re ... turbo.html
i mieć nadzieję, że się nie nie wp....olę
posdrawiam
Maciek
: 9 lutego 2010, 23:08
autor: -=wasq=-
ten z otomoto gnije juz w ogloszeniach ponad pol roku ktos ogladal ta fure i juz stoi nie jezdzona kolejne pare miechow cudow bym sie nie spodziewal
a cena tez sie wydaje dosc spora
: 10 lutego 2010, 09:58
autor: arfor
To ile można zaoferować za to auto z otomoto?
Koledzy siedzą w temacie więc może podpowiedzą ile jest realnie warte
Oczywiście kupiłbym tylko i wyłącznie z przeznaczeniem na części..
: 10 lutego 2010, 10:12
autor: jjmag
realnie to Ci powiem tak auto jest warte według mnie tej ceny bo bądź co bądź mało ich zostało ale jak nie masz na początek powyżej 10 koła żeby zacząć tak jak się należy to nie rusz jej a podejrzewam że i 10 będzie mało z tego co wiem podłoga jest zgnita i w uj roboty przy niej i silnik uszkodzony, zaczep ja tylko to wylezie wszystko a żeby ja uratować niestety nie ma miejsca na półśrodki połowa części jest niedostępna 1/4 ciężko dostępna a resztę musisz dorzeźbić
: 10 lutego 2010, 10:24
autor: arfor
Tak jak pisałem ja potrzebuje elementy do swapa czyli przede wszystkim kompletny silnik z osprzętem - wiesz może co z nim nie tak? Sprzedawca mówił coś o sprzęgle nie o silniku, ale i tak liczę się z remontem kapitalnym, hamulce też by się przydało zmodyfikować

no i pierdoły głównie estetyczne jak felgi czy kiera tez można zaadoprować.
O ratowaniu tego egzemplarza to nie ma mowy. Szybciej na Węgry bym się wybrał po białą babcię.
: 10 lutego 2010, 10:46
autor: jjmag
silnik z tego co ogladał ją znajomy nie chodzi jak powinien i chyba turbina jest walnięta
: 10 lutego 2010, 13:00
autor: arfor
To będę musiał w jakiś weekend wybrać się na wycieczkę i ocenić. Regeneracja turbo + remont kapitalny silnika to już pewne koszta ale tak czy tak trzeba się z tym liczyć w wiekowych autach.
Czy mogą być problemy z dostępnością elementów potrzebnych do remontu silnika?
: 10 lutego 2010, 13:08
autor: -=wasq=-
jak najbardziej problemy beda o czym juz Ci mowilem jak u mnie w sklepie byles

: 10 lutego 2010, 14:35
autor: arfor
Ten świat mały

A tak przy okazji przegrzebując allegro znalazłem chyba dobre ceny części.
Może ktoś coś potrzebuje
http://allegro.pl/search.php?us_id=5606 ... nault&fb=1
: 10 lutego 2010, 15:06
autor: jjmag
jezeli ta pompa wody z pierwszej strony jest do 5 według ich zdjęć i to do silników 1,1-1,4 to niech barany najpierw uzupełnia sobie wiadomości bo nigdy w 5 seryjnie nie była napedzana paskiem wielorowkowym a napewno nie w 1,1 i z tego co się orientuję występowały tylko w 19 przy 1,4 ze wspomaganiem, chyba że sie mylę w co watpie
: 10 lutego 2010, 15:23
autor: vino1986
arfor pisze:Czy mogą być problemy z dostępnością elementów potrzebnych do remontu silnika?
ja remontowalem prawie kapitalnie silnik... dostalem wszystkie zawory prowadnice uszczelniacze zaworowe sprezyny uszczelki panewki korbowe i do walu pierscienie tez nowe... nie bylo wiekszego problemu... koszta remontu kolo 1500zl musisz liczyc... plus dodatkowo turbina bo ja u siebie nie robilem...