Strona 1 z 2
Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7
: 4 stycznia 2010, 00:33
autor: stiflersrt
Siema. Mam aktualnie silniczek 1.1 w mojej reni. Jakiś czas temu padł rozrusznik, a po paru dniach poszła uszczelka pod głowicą. Od momentu, jak kupiłem ten samochód, wiedziałem, że silnik za długo nie pochodzi. Od znajomego mogę za nieduże w sumie pieniądze kupić 1.7 bodajrze na wielopunkcie ze skrzynią i elektryką.
I teraz pojawia się pytanie, co jeszcze będę musiał zmienić?
Deskę mam w najcieńszej wersji. Czy jest dużo roboty z elektryką? Czy ma ktoś jakiś schemat elektryki do tego silnika? Bardzo bym was prosił o pomoc. Z góry dzięki.
Re: Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7
: 4 stycznia 2010, 00:41
autor: tommies
Zaczął bym od kilkugodzinnego poczytania forum, ściągnięcia serwisówki. Zobaczysz że sporo ci się rozjaśni.
: 4 stycznia 2010, 00:44
autor: stiflersrt
Serwisówkę ściągnąłem juz. Na forum sporo przesiedziałem też, ale mimo wszystko wolałbym, żeby bezpośrednio mi ktoś podpowiedział, co i jak. Wiadomo, jak jest.
: 4 stycznia 2010, 09:53
autor: Hawi
Nie pierwszy chcesz zmienić.

Wystarczy poszukać, to nie boli.

: 4 stycznia 2010, 10:14
autor: maciek od iwony
Na pewno znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania cierpliwie szukając

: 4 stycznia 2010, 10:39
autor: unikorn
hehe swaperzy

podpowiem Ci, że dobrze byś miał komplet z samochodu. Bo co to znaczy silnik z osprzętem i elektryką?
Cały nowy wydech do 1.7, z 1.1 nie podejdzie.
Układ paliwowy też nowy od pływaka w baku, przez pompę przy baku (wiązka do niej), przewody paliwowe i filtry.
Deska to chyba najmniejszy problem
Nie wiem co jeszcze.
: 4 stycznia 2010, 17:10
autor: wsmpw
: 4 stycznia 2010, 18:38
autor: Karol
zawieszenie, hamulce, półosie i dużo więcej

: 4 stycznia 2010, 19:52
autor: maciek od iwony
Taki słop to pewnie ciężka sprawa ,prawda panowie...?
: 4 stycznia 2010, 19:55
autor: unikorn
No... Ty żeś zdaje się w weekend zrobił... ja już trzeci miesiąc kisze części i połowy nie widać nawet

: 4 stycznia 2010, 20:10
autor: maciek od iwony
To nie byłem ja
ale też szybko poszło.
Najciekawsze pamiętam było, gdy włożyłem kluczyk w stacyjkę(auto jeszcze bez zamontowanej deski)"Czy to wszystko zadziała?"
Nie zadziałało

ale...
Kostka przy lewym światełku
potem od kluczyka odpalił i do dziś jest oki
: 4 stycznia 2010, 22:36
autor: djmonkey
coraz częściej są zadawane pytanka do swapów. Czasem nie było by lepiej aby utworzyć jeden przyklejony temat ze wszystkimi wiadomościami czyli co gdzie i jak ? byłoby podobnie jak jest w na forum Renault 19 w niektórych działach
: 4 stycznia 2010, 23:24
autor: wsmpw
całkiem dobry pomysł na takie coś bo takto jest milion godzin szukania a i tak nie wszystko jasne bo ślęczenie i wyłapywanie szczegółów męczy a co za tym idzie wszystko się miesza;)
: 5 stycznia 2010, 00:10
autor: kabar
Przecież jest dział "SWAP". Czego jeszcze pragniecie?
: 5 stycznia 2010, 09:17
autor: tommies
Dokładnie, jest odpowiedni dział od tego. Poza tym, nie da się stworzyć jednego tematu poruszającego wszystkie zagadnienia i raczej należy szukać tego w tematach użytkowników.
Jest zbyt wiele wersji podstawowych R5 jak i możliwości SWAPów silnika.
Dodatkowo gama wsadzanych silników też może być znacznie większa niż się pozornie wydaje - tylko kwestia zasobności portfela.
Poza tym do samej operacji potrzebna jest już spora wiedza o R5 i mechanice jako takiej, lub odpowiednia ilość kasy dla warsztatu.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to stworzyć temat gdzie użytkownicy będą mogli wpisać swoje dokonania np. Tommies - z 1.6D 84' na 1.9D 96' strona xx, ale obawiam się, że po kilku wpisach temat by umarł.