Strona 1 z 1

pierścienie zmieniajace rozstaw śrub

: 9 listopada 2009, 19:44
autor: karo3003
witam

mój znajomy jest w stanie zrobić dla mnie takie tylko potrzebuje rysunku technicznego... posiada może ktoś takowy lub ewentualnie podpowie jak zrobić :?:

pozdrawiam

: 9 listopada 2009, 20:54
autor: carmaker
Nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań ale rozgarniętemu tokarzowi powinna wystarczyc felga i piasta do zwymiarowania takiego dystansu:rozstaw otworów i otworów centrujących.Bierzesz pod uwage że taki dystans musi miec przynajmniej ze 2 cm grubości żeby można było to przykręcić i było w miare bezpieczne w uzytkowaniu?Czy koła nie wyjdą poza obrys karoseri?Koszt wykonania też nie mały...

: 10 listopada 2009, 09:14
autor: vino1986
ja mysle ze lepszym i napewno bezpieczniejszym rozwiazaniem jest zmiana piasty...

: 10 listopada 2009, 13:37
autor: -=wasq=-
to sie nazywa dystansem :)


druga sprawa do zmiany rozmiaru 25mm grubosci msuza miec

i nie z kazdego na kazdy rozmair da sie zejsc



czy bezpieczne jest bezpieczne smigaja na takich ldiuzie i nic sie nie dzieje

: 11 listopada 2009, 13:41
autor: karo3003
-=wasq=-, widzę że jesteś w temacie, może potrafisz mi powiedzieć czy jak zastosuję te dystanse to czy zmieści się ta felga do mojej piątki :?: jak narazie to chyba będzie najtańszy koszt żeby spasować 3 śrubowe felgi do standardowej piasty na 4 śruby... :roll:

: 11 listopada 2009, 22:45
autor: -=wasq=-
pewnie sie nie zmiesci :P to tak na pocieszenie bo


renault ma bardzo uniwersalne et 36


90 procent felg ma wlasnie takie zblizone ET


im mniesjze ET fela i idze na zewnatrz czyli bardziej wystaje


czyli masz fele ET 36 zakladasz dsytans 25mm i robi ci sie ET 11 i to jzu mzoe za mocno wystawac

do testow zrob sobie : klocka z drewna podkladki srubki na jakies 2,5 cm i sprawdz ile wsytaje :)




ps. czy taniej ??? dystanse to koszt kolo 250-300 ja tyle dalem za kpl z alu i do tego dluzsze sruby kolo 80 zeta to juz masz prawie 400 a alusow 4x100 w 13 14 cala do 400 zeta masz od cholery

: 12 listopada 2009, 11:06
autor: carmaker
dokładnie jak Wasq pisze bez poszerzania błotników sie raczej nie obejdzie :-|

: 12 listopada 2009, 18:55
autor: rat-med5
ja mam et18 w felgach z rekina! przód oki ale tył ociera i to bardzo a ty będziesz miał jeszcze 7 mm więcej wystające koło to powodzenia!!


a i tak już wygoiłem blachę pod plastikiem hi hi no i belka jak miałem w campusie normę to tez tarło a w tej bordo r5 mam o ząbek niżej!! co innego jak byś miał twarda belkę z gte gtt wtedy lepiej bo tak nie buja tyłem!!

: 13 listopada 2009, 18:14
autor: karo3003
a może ktoś się chce zamienić na felgi :?: mogę wysłać zdjęcia tych moich na 3 śruby... ogólnie to mam dwa komplety 3 śrubowych felg, dwa rodzaje, zainteresowanych zapraszam PW :idea:

: 13 listopada 2009, 19:18
autor: vino1986
karo3003 pisze:mogę wysłać zdjęcia tych moich na 3 śruby
spytaj sie na Pw igred-a... a jakie felgi Ciebie interesuja konkretnie :?:

: 14 listopada 2009, 16:18
autor: karo3003
czekam na propozycje :idea: