Strona 1 z 1
zbieżność i kąty
: 19 września 2009, 21:54
autor: pako
witam wszystkich.Czy ktoś mi powie jaki jest sposób /i czy w ogóle jest/ ustawiania kątów pochylenia przednich kół w R5?
: 19 września 2009, 21:56
autor: wsmpw
fabryka tego nie przewiduje..
: 19 września 2009, 22:16
autor: pako
To w takim razie czemu przy dobrej końcówce i przy dobrym dolnym sworzniu górna część lewego koła tak jakoś /zmierza/do silnika?
: 19 września 2009, 22:27
autor: kabar
No właśnie, czemu...

: 19 września 2009, 22:55
autor: pako
No ja nie wiem chociaż dokladnie to obejrzałem.Nic nie jest urwane ani pokrzywione a jednak widać róznicę między kołami.Najgorsze jest to ze chyba zaczyna znikać bieżniik na tym lewym kole od wewnątrz.A może sprawdzić zbieżnośc,ewentualnie ustawić ,a kąt olać?
: 20 września 2009, 16:20
autor: unikorn
Proponuję rozpórkę regulowaną i rozpierać.
: 20 września 2009, 20:10
autor: Qucor
A ja proponuję ustawić zbieżność...
Od tego zacząć jak zjada oponkę to może być właśnie to

: 21 września 2009, 11:33
autor: lodoo
inne amory, inne zwrotnice, inne wahacze, inne końcówki, zbieżność, inne poduszki pod amorami, śruby między amorem a zwrotnicą o za małej średnicy...
jeśli wszystko jest takie samo z 2 stron i jest krzywo to masz przekoszoną budę/sanki/wahacz