Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silnik 1.8 8V 3 gary na jałowym

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

gufner

Silnik 1.8 8V 3 gary na jałowym

Post autor: gufner »

Witam. W Lagunce podczas diagnostyki wykryli mi taki bajer. Cisnienie na pierwszym tłoku jest tak niskie (1,2) że komp nie zapala świecy na nim podczas pracy na jałowym. Dopiero podczas depnięcia gazu do 2,5tyś obrotów zaczyna silnik chodzić na wszystkich garkach. Nic z tego nie rozumiem. Potraficie mi to wyjaśnić? czy żeczywiscie komp sprawdza cisnienie i zapala świece dopiero podczas wzrostu cisnienia? No nie kumam nic :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Heh, raczej nie.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

bzdury :-)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Znam jeden taki silnik który tak robi, ale nie jest on w lagunie.
vino1986

Post autor: vino1986 »

powiedz diagnoscie zeby zawod zmienil... jak lubi wciskac kit to niech zalozy zaklad szklarski bo to co powiedzial to wlasnie czysta bujda...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Kabar pisze:Znam jeden taki silnik który tak robi, ale nie jest on w lagunie.
a piłeś z nim albo grałeś w karty? :mrgreen:

co to za wynalazek? i co ma jakieś czujniki w każdym cylindrze?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Nie, nie wykrywa ciśnienia, ale odłącza 4 cylindry jeśli nie są potrzebne do pracy. Czyli na jałowym, w czasie jazdy ze stałą prędkością itp....
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

takie też znam... merszedesz ;-)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Hmm.. ten silnik stosowali od 1992 roku, i nie jest to mercedes.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Kabar pisze:Hmm.. ten silnik stosowali od 1992 roku, i nie jest to mercedes.
łoooo to mów szybko co to :-) a nie jakieś zagadki :-D
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Cadillac - silnik nazywa się Northstar, używany m.in. w Cadillacu Seville STS (kiedyś byłem biski zakupu).
gufner

Post autor: gufner »

No dobra. Ale odpalam Lage, pyrka sobie nierówno na 3 garach. Poznaje po tym ze odpinam pierwszy z lewej kabelek od swiecy i nic sie nie zmienia, silnik pracuje nierowno i juz. A jak dodam gazu zaczyna wchodzic na obroty od okolo 2tysi, no chyba ze mi sie wydaje a on ciągle na 3 garach pracuje :) no dobra, jak to sprawdzic? Normalnie iskre na kablu sprawdzic jak przystawie do masy?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Wymień silnik.
gufner

Post autor: gufner »

Rzeczowa odpowiedz...
cyp

Post autor: cyp »

w 1.8 sa chyba cewki, nie ma rozdzielacza dobrze pamietam ?? mozesz miec walnieta cewke albo odwrotnie przewody... poczytaj na forum laguny, podobno jest to silnik ciezki do zdarcia ;)
ODPOWIEDZ