Strona 1 z 3

R5GTT spalanie

: 2 września 2009, 23:04
autor: MAIZ
Witam,
zastanawiam sie nad zakupem R5GTT ale chciałbym sie najpierw dowiedziec ile to pali, czy jest tu ktoś kto mi udzieli takiej informacji? z góry dzieki

: 2 września 2009, 23:32
autor: Maolat
Hej . Pierw przywitaj sie z odpowiednim temacie :)

Jezeli pytasz o spalanie to juz ci mowie autko nie dla ciebie :) bo one pali tyle ile potrzeba, a tak na 5erio od 8l do 15l w zaleznosci jaki styl jazdy, ale bardziej bedzie górna granica . Awaryjnosc dosc niska o ile dbasz, a zeby dbac trzeba miec sprawne auto co wiaze sie z sporymi inwestycjami, to nie jest zwykle auto dla normalnego uzytkownika , to auto trzeba po prostu kochac i nie poddac sie jego kaprysom .

: 3 września 2009, 07:52
autor: rocker
8-15 - zależy jaka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gwoli przypomnienia - potrafią wciągnąć 100/100 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 3 września 2009, 08:45
autor: jjmag
najprostsza odpowiedź to nie więcej niż do baku wlejesz a jak szukasz ekonomi to kup sobie sharade w dizlu tam spalanie żedko przekraczało 4 litry

: 3 września 2009, 09:57
autor: MAIZ
super odpowiedz tego ostatniego, kup se konia, nie pali wcale panie drobny cwaniaczku

: 3 września 2009, 09:58
autor: MAIZ
dzieki za info Maolat. pozdro!

: 3 września 2009, 10:04
autor: jjmag
nie muszę :-P mam dwa i źrebną klaczkę a jak się ładnie uśmiechniesz to ci dam pojeździć na kucyku mojej córki :-P , a jeżeli chodzi o pisanie postów to użyj funkcji edytUj a nie walisz jednego pod drugim

: 3 września 2009, 10:10
autor: unikorn
nie muszę :-P mam dwa
jakie? serio pytam.

: 3 września 2009, 12:42
autor: lodoo
Przy jeździe ostrzejszej na obrotach i dmuchaniu ponad 20 zjada...
przy jeździe normalnej, ale takiej dynamicznej to koło 15 musisz liczyć SPOKOJNIE
8 to jak przy 2500 zmieniasz biegi i jeździsz na podciśnieniu :-D

Nie pisz posta pod postem

Odnośnie cwaniaczkowania - jeśli pytasz o spalanie to na prawdę odpuść sobie to auto...
U nas najtwardsi wymiękają przy GTT po jakimś czasie... Żeby to auto jeździło w ogóle w miarę bezawaryjnie koszty utrzymania i doprowadzenia do stanu jeżdżącego są nieporównywalne z kosztami paliwa ;-) Zapomnij, że kupisz to auto i włożysz parę stówek i będziesz jeździł lał paliwo jeździł i się cieszył...

: 3 września 2009, 19:44
autor: adrian
Lodoo pisze:.... ;-) Zapomnij, że kupisz to auto i włożysz parę stówek i będziesz jeździł lał paliwo jeździł i się cieszył...
a ja tak jeżdzę już 2 rok :-) i dużo jeżdzę i dużo się cieszę :-)

: 3 września 2009, 20:13
autor: lodoo
miałeś szczęście hehe
I najwyraźniej nie jeździsz tylko toczysz się :-D
z tego co pamiętam to piątka "pokajtkowa", o którą pewnie ktoś potrafił zadbać wcześniej ;-)
Wszystkie GTT jakie znam w klubie lepiej, co chwile miały mniejsze albo większe problemy ;-)

: 3 września 2009, 20:41
autor: adrian
czy się toczę? hmmm..... :evil:
kajtkowałem nią tylko ja , renówka to poprostu dobre auto i nie wiem co ma się w niej psuć a spalanie? nie ma nic z niczego :-D moją ex R11 electronic z 84r po mnie śmigał mój ojciec potem szwagier i u następnego szwagra śmiga do dziś i nie ma zamiaru przestać ;-) i dalej gada po niemiecku :-) miałem kupę aut różnych marek ale francuzy lubię najbardziej

: 3 września 2009, 20:45
autor: lodoo
gaźnik, uszczelka pod głowicą, przegrzewanie, nie trzymanie ciśnienia, wolne obroty, zalewanie, szarpanie, problemy ze spalaniem właśnie, puszczanie oleju... Wystarczy poczytać co inni piszą o swoich GTT ;-)

: 3 września 2009, 21:06
autor: adrian
do mnie do roboty codziennie przyjeżdżają z takimi objawami młodsze od GTT o 20 lat auta :-D a GTT jak się drutuje to tak będzie a jak się zrobi raz a dobrze to nie ma prawa nic się z tych rzeczy dziać

: 3 września 2009, 21:09
autor: lodoo
otóż to :-) święte słowa... i tu jest właśnie sedno sprawy - nie zrobisz GTT małym kosztem ;-) a drutowanie po taniości zemści się w tym aucie duuużo szybciej jak w "normalnym"
Dokładnie o to mi chodziło ;-)
Ale nie zawsze tak jest ;-) doinwestowane też mają swoje kaprysy czasem ;-)