Strona 1 z 3
R5GTT spalanie
: 2 września 2009, 23:04
autor: MAIZ
Witam,
zastanawiam sie nad zakupem R5GTT ale chciałbym sie najpierw dowiedziec ile to pali, czy jest tu ktoś kto mi udzieli takiej informacji? z góry dzieki
: 2 września 2009, 23:32
autor: Maolat
Hej . Pierw przywitaj sie z odpowiednim temacie
Jezeli pytasz o spalanie to juz ci mowie autko nie dla ciebie

bo one pali tyle ile potrzeba, a tak na 5erio od 8l do 15l w zaleznosci jaki styl jazdy, ale bardziej bedzie górna granica . Awaryjnosc dosc niska o ile dbasz, a zeby dbac trzeba miec sprawne auto co wiaze sie z sporymi inwestycjami, to nie jest zwykle auto dla normalnego uzytkownika , to auto trzeba po prostu kochac i nie poddac sie jego kaprysom .
: 3 września 2009, 07:52
autor: rocker
: 3 września 2009, 08:45
autor: jjmag
najprostsza odpowiedź to nie więcej niż do baku wlejesz a jak szukasz ekonomi to kup sobie sharade w dizlu tam spalanie żedko przekraczało 4 litry
: 3 września 2009, 09:57
autor: MAIZ
super odpowiedz tego ostatniego, kup se konia, nie pali wcale panie drobny cwaniaczku
: 3 września 2009, 09:58
autor: MAIZ
dzieki za info Maolat. pozdro!
: 3 września 2009, 10:04
autor: jjmag
nie muszę

mam dwa i źrebną klaczkę a jak się ładnie uśmiechniesz to ci dam pojeździć na kucyku mojej córki

, a jeżeli chodzi o pisanie postów to użyj funkcji edytUj a nie walisz jednego pod drugim
: 3 września 2009, 10:10
autor: unikorn
nie muszę

mam dwa
jakie? serio pytam.
: 3 września 2009, 12:42
autor: lodoo
Przy jeździe ostrzejszej na obrotach i dmuchaniu ponad 20 zjada...
przy jeździe normalnej, ale takiej dynamicznej to koło 15 musisz liczyć SPOKOJNIE
8 to jak przy 2500 zmieniasz biegi i jeździsz na podciśnieniu
Nie pisz posta pod postem
Odnośnie cwaniaczkowania - jeśli pytasz o spalanie to na prawdę odpuść sobie to auto...
U nas najtwardsi wymiękają przy GTT po jakimś czasie... Żeby to auto jeździło w ogóle w miarę bezawaryjnie koszty utrzymania i doprowadzenia do stanu jeżdżącego są nieporównywalne z kosztami paliwa

Zapomnij, że kupisz to auto i włożysz parę stówek i będziesz jeździł lał paliwo jeździł i się cieszył...
: 3 września 2009, 19:44
autor: adrian
Lodoo pisze:....

Zapomnij, że kupisz to auto i włożysz parę stówek i będziesz jeździł lał paliwo jeździł i się cieszył...
a ja tak jeżdzę już 2 rok

i dużo jeżdzę i dużo się cieszę

: 3 września 2009, 20:13
autor: lodoo
miałeś szczęście hehe
I najwyraźniej nie jeździsz tylko toczysz się

z tego co pamiętam to piątka "pokajtkowa", o którą pewnie ktoś potrafił zadbać wcześniej

Wszystkie GTT jakie znam w klubie lepiej, co chwile miały mniejsze albo większe problemy

: 3 września 2009, 20:41
autor: adrian
czy się toczę? hmmm.....
kajtkowałem nią tylko ja , renówka to poprostu dobre auto i nie wiem co ma się w niej psuć a spalanie? nie ma nic z niczego

moją ex R11 electronic z 84r po mnie śmigał mój ojciec potem szwagier i u następnego szwagra śmiga do dziś i nie ma zamiaru przestać

i dalej gada po niemiecku

miałem kupę aut różnych marek ale francuzy lubię najbardziej
: 3 września 2009, 20:45
autor: lodoo
gaźnik, uszczelka pod głowicą, przegrzewanie, nie trzymanie ciśnienia, wolne obroty, zalewanie, szarpanie, problemy ze spalaniem właśnie, puszczanie oleju... Wystarczy poczytać co inni piszą o swoich GTT

: 3 września 2009, 21:06
autor: adrian
do mnie do roboty codziennie przyjeżdżają z takimi objawami młodsze od GTT o 20 lat auta

a GTT jak się drutuje to tak będzie a jak się zrobi raz a dobrze to nie ma prawa nic się z tych rzeczy dziać
: 3 września 2009, 21:09
autor: lodoo
otóż to

święte słowa... i tu jest właśnie sedno sprawy - nie zrobisz GTT małym kosztem

a drutowanie po taniości zemści się w tym aucie duuużo szybciej jak w "normalnym"
Dokładnie o to mi chodziło

Ale nie zawsze tak jest

doinwestowane też mają swoje kaprysy czasem
