Konkretne pytania o SWAP z F3N na F3R
: 23 maja 2009, 22:31
Zbieram informacje niezbędne do wymiany silnika na 2.0 z Laguny i w związku z tym mam kilka pytań. Silnik, którego poszukuję to F3R. Na Allegro jest spory wybór i z tego co widzę, są dwa rodzaje. W pierwszym kopułka, z której wychodzą przewody wysokiego napięcia znajduję się na głowicy, z boku, tak jak w F3N.

Drugi model F3R to ten, gdzie przewody wychodzą od dołu z bloku silnika.

Czym one się różnią i czy mogę wybrać dowolny? Czy potrzebny mi jest osprzęt od tego silnika, czy wystarczy mi tylko ten z 1,7 mono (F3N).
BTW, co kryje się pod pojęciem osprzęt? Alernator, pompa wody, coś jeszcze?
Czy układ chłodzenia z F3N wystarczy, czy muszę coś w nim zmieniać?
Czy kolektor wydechowy przypasuje od starego silnika bez przeróbek?

Drugi model F3R to ten, gdzie przewody wychodzą od dołu z bloku silnika.

Czym one się różnią i czy mogę wybrać dowolny? Czy potrzebny mi jest osprzęt od tego silnika, czy wystarczy mi tylko ten z 1,7 mono (F3N).
BTW, co kryje się pod pojęciem osprzęt? Alernator, pompa wody, coś jeszcze?
Czy układ chłodzenia z F3N wystarczy, czy muszę coś w nim zmieniać?
Czy kolektor wydechowy przypasuje od starego silnika bez przeróbek?