Strona 1 z 3
powazny problem z uszczelką
: 21 kwietnia 2009, 06:52
autor: Konrad K_2
przegrzałem silniczek , dostała sie woda do oleju
zrobiłem plan głowicy kupiłem nową uszczelke i niby wszystko ok ale na srodkowych garach mam ciagle cisnienie w granicach 6 bar.
Tłoki z grubsza ni maja za wielkich luzów wiec raczej pierscienie odpadają.\
doj...łem sruby głowicy - nadal zadnej różnicy
urwałem jedna srube zdjolem głowice , ale na uszczelce nie było prawie sladów scisniecia.
Porównałem ze stara uszczelka i jest znacznie cieńsza
Jaka uszczelka (nr katalog lub link intercars) idzie do 5 tki?
czy 2 uszczelki to strasznie dziwny pomysł ?
Co sie moze jeszce dziać z tym silnikiem?
: 21 kwietnia 2009, 07:01
autor: jjmag
są dwie grubości uszczelek to wiem na pewno co do gtt to bardziej trzeba czekać na odpowiedź starych wyjadaczy, a co mogło się jeszcze stać

mogła ci paść płaszczyzna bloku silnika ja kiedyś juz to przerabiałem że dwa razy planowałem głowicę i dupa dopiero po drugim razie ktos podpowiedział żeby sprawdzić blok
: 21 kwietnia 2009, 07:34
autor: Konrad K_2
jjmag, zrobiłes planowanie bloku?
: 21 kwietnia 2009, 07:44
autor: jjmag
nie ja wymieniłem silnik ale wiem że do dwóch setek można uszczuplić blok bez powikłań dla silnika tylko wtedy trzeba rozbierać go w mak
: 21 kwietnia 2009, 10:28
autor: lodoo
2 uszczelki jedna na druga to bardzo zly pomysl...
jesli juz 2 to koniecznie z przekladka metalowa... tzw kanapka - ale to odprezy ci jeszcze silnik...
: 21 kwietnia 2009, 11:28
autor: Konrad K_2
a jaka zasada dzialania?
: 21 kwietnia 2009, 14:05
autor: lodoo
tzn??
: 21 kwietnia 2009, 15:57
autor: Konrad K_2
a wisz jaka powionna byc grubosc uszczelki ? bo moja ma 1,8 mm
: 21 kwietnia 2009, 16:42
autor: wsmpw
majster a może zaworki sie zapadły jak przegrzałeś.. albo sie nadpaliły i nie trzymają...
: 21 kwietnia 2009, 17:04
autor: Konrad K_2
zaworki trzymaja , głowa szczelna
zapadły?
: 21 kwietnia 2009, 17:34
autor: kureckie30
zobacz jak stoja tuleje cylindrowe, najprawdopodobniej masz problem z oringami znajdujacymi sie pod tulejami.
: 21 kwietnia 2009, 21:46
autor: Konrad K_2
myslałem ze 2 srodkowe opadły ale w sumie chyba nie
: 21 kwietnia 2009, 22:38
autor: -=wasq=-
ale pod tuleja sa takie oringi jeden kpl na jeden tlok to jakies 10 zeta
: 21 kwietnia 2009, 22:44
autor: Konrad K_2
macie jakis schemacik zebym to ogarnął zanim zaczne wypatroszać cały silnik?
: 21 kwietnia 2009, 22:56
autor: kureckie30
a popsułes sobie sam krecac rozrusznikiem przy zdjetej głowicy i na nie zblokowanych tulejach