Weber 32 pytania i odpowiedzi
: 13 kwietnia 2009, 16:22
Mianowicie , było wszystko ok ale obroty troszke falwoały , więc zaczołem sie bawic, znalazłem pękniety przewod od dołu gaznika do trojnika postanowiłem go wmienić przy zmianie stopniowo problemy narastaly, obroty wchodzily na 3 tys, po czym wyszukalem ze powina byc zwerzka w srodku , wsadzilem oryginalna ze starego przrwodu. zaczelo dzialac. jednak przy probach wybadałem ze całkowite zatkanie tego krucca utrymuje obroty idealnie.
I tu moje pytania dla znawcow tematu o tym gazniki, czy calkowite zatkanie tego krucca wplynie jakos na sklad mieszanki (spalanie) i czy jest to oplacalna zabawa. Wczoraj jak jechalismy to zaczolo piszczeć tak samo gdy nie bylo zwerzki i jest to walsnie przez ten werzyk.
Więc wiem ze zatkanie to dobra opcja na rowne obroty ,ale..?
zaślepienie trojnika z pokrywy zaworow i zostawienie tylko polaczenia dekiel (druga strona trojnika) puszka filtra powietrza to dobre rozwiazanie ?
I tu moje pytania dla znawcow tematu o tym gazniki, czy calkowite zatkanie tego krucca wplynie jakos na sklad mieszanki (spalanie) i czy jest to oplacalna zabawa. Wczoraj jak jechalismy to zaczolo piszczeć tak samo gdy nie bylo zwerzki i jest to walsnie przez ten werzyk.
Więc wiem ze zatkanie to dobra opcja na rowne obroty ,ale..?
zaślepienie trojnika z pokrywy zaworow i zostawienie tylko polaczenia dekiel (druga strona trojnika) puszka filtra powietrza to dobre rozwiazanie ?