Strona 1 z 2
Silnik piszczy na zimnym ( nie pompa wody ani alter)
: 7 kwietnia 2009, 20:42
autor: krysiun
WIęc tak zasugerowany iż pompa wody piszczy zmieniłem pompę na nówcię i cooo -- szok to samo
Więc myśle moze alternator
więc zdjołem pasek i odpaliłem ssanko 2,5 tyś i piiiiisk noo to mówię sobie jest extra
Jak sie rozgrzeje ustaje chociaż czasami i na ciepłym mu się zdarza pisknąć
Im wyższe obroty tym bardziej piszczy przy tyś obr na zimnym też a na ciepłym już nie
stwierdziłem iż moze to rozdzielacz zapłonu - czy moze ośka rozdzielacza piszczeć

???
rozmawiałem z Artibrt-em i też jest zdziwiony
Moze jakaś myśl

??/
: 7 kwietnia 2009, 20:58
autor: kabar
Nie możesz osłuchać skąd piszczy?
Re: Silnik piszczy na zimnym ( nie pompa wody ani alter)
: 7 kwietnia 2009, 21:01
autor: rocker
Krysiun pisze:WIęc tak zasugerowany iż pompa wody piszczy zmieniłem pompę na nówcię i cooo -- szok to samo
Więc myśle moze alternator
więc zdjołem pasek i odpaliłem ssanko 2,5 tyś i piiiiisk noo to mówię sobie jest extra
Jak sie rozgrzeje ustaje chociaż czasami i na ciepłym mu się zdarza pisknąć
Im wyższe obroty tym bardziej piszczy przy tyś obr na zimnym też a na ciepłym już nie
stwierdziłem iż moze to rozdzielacz zapłonu - czy moze ośka rozdzielacza piszczeć

???
rozmawiałem z Artibrt-em i też jest zdziwiony
Moze jakaś myśl

??/
Aparat zapłonowy MOŻE piszczeć...miałem tak...później się skończył

: 7 kwietnia 2009, 21:22
autor: krysiun
ROCKER - co radzisz

?
: 7 kwietnia 2009, 21:47
autor: rocker
: 7 kwietnia 2009, 22:43
autor: Ronin317
WD40 raczej nie - skoluj sobie HHS2000 z Wurtha albo cos podobnego i jeszcze na sam poczatek dalbym odrdzewiacz (tu na piedestale Forch)
rocker pisze:Aparat zapłonowy MOŻE piszczeć...miałem tak...później się skończył

W GTT nie ma aparatu zaplonowego - jest modul elektroniczny z pojedyncza cewka sucha - ale jest rozdzielacz

: 7 kwietnia 2009, 22:58
autor: krysiun
noo mi chodzi o rozdzielacz z tamtąd piszczy jak mnie słuch nie myli
Ronin co radzisz

??? zdjąc i wyczyścić

? czy zmienić na inny i czy z 1.4 C3J i C2J będzie pasował

??
Pozdro
: 7 kwietnia 2009, 23:13
autor: Ronin317
Ja bym zdjal i wyczyscil - wg dialogysa powinien pasowac - jest taki sam w modelach:
B40F, S40F, B40J, B40M, B402, B403, C403, B407, C407, S407 i nasze C405
z silnikami:
C1J, C2J, C3J
Model Duccelier 525352A
Numer ref: 77 00 729 838
I zrob sobie slady, zebys pozniej tak samo przykrecil, chociaz podobno w C405 nie ma regulacji, ale nigdy nic nie wiadomo

: 7 kwietnia 2009, 23:28
autor: krysiun
spoczko - nie ma regulacji jeden gwint 1 śruba - chociaż
dzięki za info
jutro wyjme i zerknę o co kaman - asz to niedobry noooo takiego focha walnął nooo - a ja pompe wody wymieniłem - oj gupi ja gupiiiiii
: 7 kwietnia 2009, 23:29
autor: Ronin317
A najlepsze jest to, ze to slychac dokladnie od pompy wody.... przerabialismy z Bibim
: 8 kwietnia 2009, 06:56
autor: wsmpw
no to
Krysiun, nieźle ... nawet na miedziance mowa była że to pompek.. sam kuba mówił że mu piszczała ta pompa.. a tu rozdzielacz

: 8 kwietnia 2009, 08:49
autor: unikorn
Ciesz się, że Ci piszczy chłopcze. U mnie w tych okolicach grzechocze

i nie mam pojęcia co to.
: 8 kwietnia 2009, 11:15
autor: krysiun
rozrząd ci grzechocze - UNIKORN - przestań mi tu mieszać w temacie
: 8 kwietnia 2009, 11:39
autor: unikorn
no to po świętach wymieniamy

: 8 kwietnia 2009, 19:15
autor: krysiun
Nooo i jednak rozdzielacz - za radą RENATY - poruszałem kopułką na chodzącym silniku i w zależności jak ruszałem taki był dzwięk --- co za chińczszyzna jakaś
Noo nic zdjołem kopułkę i rozdzielacz wykręciłem
Zmienię jedno i drugie - i mam nadzieję iż będzie OK