Strona 1 z 1

Problem z amortyzatorem przód, z tym, że nie koniecznie...

: 25 lutego 2009, 18:47
autor: Benon
Powoli biorę się za przywracanie mojej bestii do stanu ściągalności i mam kilka pytań co do przedniego zawieszenia:

1. Czy wszystkie części, te nad sprężyną powinny być nieruchome?, szczególnie chodzi mi o tę blachę okrągłą(nie wiem jak to się fachowo nazywa), którą przykręca się do kielicha.

2. Jak się objawia zmęczenie łożysk amortyzatora ?

Renia przy wyższych prędkościach jest dość niestabilna, jakby pływa. O razu mówię, że tuleje wahaczy, sworznie, końcówki drążków kier i gumy stabilizatora były wymienione może z 6 miechów temu i luzów tam nie ma.

Za to przy powolnej jeździe przód tłucze i to nie jest luźna gaśnica pod maską :/

Także ogólnie chodzi mi o to, czym może być spowodowane tłuczenie i niestabilna jazda.

Piątka 1.4 C3J, zawiecha nie przerabiana.

: 25 lutego 2009, 19:59
autor: lodoo
sanki dokrecone?? stabilizator sie trzyma jak nalezy?
wszystko na gorze pownno byc nieruchome na wsyzstkie strony prawie na sztywno - moze pracowac tyle na ile pozwoli guma (poduszka) ale to rekami raczej nie wyczujez ;-) jedyne co to ma sie lekko obracac na lozysku... wlasnie ta blacha ;-)

: 25 lutego 2009, 22:49
autor: rocker
Popieram. Mogą być sanki....przerobiłem to ostatnio...zgubiłem jedną śrubę...

: 26 lutego 2009, 16:18
autor: Benon
Wygląda to w takim razie na poduszkę, bo jak chwycę górne mocowanie(tę eliptyczną blachę), to ma luz wyraźnie wyczuwalny. Amorki już nowe czekają, chciałem się tylko upewnić, jakie powinno być spasowanie.
Sanki zaraz sprawdzę na wszelki :)

Dzięki za pomoc.

PS. Ta guma to będzie to? :
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(1zufao45hu0o5dbaro0bfprc))/Samochod3.aspx?GenArtNr=1180