Strona 1 z 1

Przeróbka silnika 1.7 na pełnym wtrysku na gaźnik

: 5 lutego 2009, 11:07
autor: Skiera
Kupiłem silnik 1.7 na pełnym wtrysku do swojej piątki i mam problemy z instalacją bo jest cała pocięta . Postanowiłem przerobić ten silnik na gaźnik , kolektor ssący już zamówiłem.
I co dalej? Może ma ktoś jakiś pomysł jaki gaźnik do tego najleprzy , może jakieś wskazówki z tym związane? Czy to wogule dobre rozwiązanie? :?:

: 5 lutego 2009, 12:13
autor: wsmpw
weber 32 DTR 2 gardzielowy do tego cewka sterowana podciśnieniem ...
ps.
wiązka jest prosta trzeba było ją zreaktywować pozatym będziesz musiał zostawić wtryski w głowicy... słaby pomysł... ;-)

: 5 lutego 2009, 14:52
autor: Skiera
no cewke z modułem mam :-D A ten gaźnik to mi chyba nie przypasuje bo on ma dwa gardziele a ja kolektor na taki jednogardzielowy mam. A ta moja wiązka to nie do naprawienia jest bo wszystkie kostki poodcinane , ta od kąpa też :-/ A nie wiem czy tak jest łatwo znaleść taką wiązke??

: 5 lutego 2009, 16:13
autor: Rosic
łatwiej niż przerabiać na gaźnik, chcesz jedną - mam w domu ;] Ale nie wiem, czy chce ją sprzedać... poza tym do UK daleko.

: 5 lutego 2009, 17:08
autor: wsmpw
jeśli jestes uparty to ściągnij sobie serwisówke
i masz w niej schemat mpi można bez problemu odtworzyć ją od samego kompa po czujniki..

: 5 lutego 2009, 20:34
autor: lodoo
za wiazke dasz na szrocie jakims max 100zl - moze byc z kazdej R19 1,7 mpi....
gaznik 1-gardizelowy oslabi ci fure - i po co robic krok wstecz??

: 5 lutego 2009, 22:24
autor: Skiera
to ja chyba się zdecyduje poszukać tej wiązki . Dzięki wszystkim za rady