Strona 1 z 2
Dziura w gazie w 1.1 gażnik
: 3 stycznia 2009, 11:55
autor: egonn87
Mam taki problem w 1.1 gażnikowym, nie pamiętam tam chyba jest solex, że przy zmianie biegów mam dziurę w gazie, niezaleznie od tego czy mocno wciskam gaz, czy delikatnie, na wolnych nie ma tego zjawiska, co mzoę byc przyczyną tego, moze membrana???
: 3 stycznia 2009, 13:13
autor: corey16
Skorzystam z okazji i sie podepnę
mam tak samo ale na benzynie i jak jest zimny i na ssaniu, jak wyłączę ssanie to jest ok, na LPG ok
: 3 stycznia 2009, 13:28
autor: wsmpw
Corey16 pisze:mam tak samo ale na benzynie i jak jest zimny i na ssaniu, jak wyłączę ssanie to jest ok
to normalne zalewa go i tyle
Re: Dziura w gazie w 1.1 gażnik
: 3 stycznia 2009, 13:42
autor: cyklista
egonn87 pisze:Mam taki problem w 1.1 gażnikowym, nie pamiętam tam chyba jest solex, że przy zmianie biegów mam dziurę w gazie, niezaleznie od tego czy mocno wciskam gaz, czy delikatnie, na wolnych nie ma tego zjawiska, co mzoę byc przyczyną tego, moze membrana???

jaka dziure opisz to dokładnie
jak sie do myslam ze po zmianie staje sie wolna

: 3 stycznia 2009, 14:32
autor: egonn87
tzn. nie! jest normalna dziura w gazie, która nie występuje na ssaniu i na wolnych bez ssania- ZAPOMNIAŁEM DODAĆ!!! Dziura w gazie, tzn. dajesz gazu, a tu kicha, auto nie jedzie, dusi się, dopiero po chwili zaskakuje!
: 3 stycznia 2009, 15:38
autor: krysiun
odkręc troschę zaworek od podawania gazu - za dużo powietrza za mało gazu
: 4 stycznia 2009, 22:39
autor: cyklista
Krysiun pisze:odkręc troschę zaworek od podawania gazu - za dużo powietrza za mało gazu
ustaw sobie automat gazu a jak będzie to nadal to samo to znaczy ze ktos

grzebane było przy dyszy ( wymiana )
: 5 stycznia 2009, 22:30
autor: lodoo
Corey16 pisze:......na LPG ok
panie krystian
tak jak mowi wsmpw
egonn
pompka przyspieszacza do obejrzenia - membranka z tylu gaznika i dzwignia do niej

moze za duzo wstrzykuje paliwka....
: 24 stycznia 2009, 13:21
autor: arex2006
ja miałem podobne objawy przy "mega opóźnionym" zapłonie
: 28 stycznia 2009, 14:36
autor: jacekplacek
Lodoo pisze:pompka przyspieszacza do obejrzenia - membranka z tylu gaznika i dzwignia do niej

moze za duzo wstrzykuje paliwka....
Witam, rozwińcie trochę: na co zwrócić uwagę tzn. jak może być a jak powinno.
Też tak mam. Wymieniłem świece, przewody, regulacja zapłonu i ja w pedał a Renia: "Proszę poczekać"

: 29 stycznia 2009, 00:03
autor: corey16
regulacja gaźnika
: 29 stycznia 2009, 20:58
autor: lodoo
jacekplacek pisze:Lodoo pisze:pompka przyspieszacza do obejrzenia - membranka z tylu gaznika i dzwignia do niej

moze za duzo wstrzykuje paliwka....
Witam, rozwińcie trochę: na co zwrócić uwagę tzn. jak może być a jak powinno.
Też tak mam. Wymieniłem świece, przewody, regulacja zapłonu i ja w pedał a Renia: "Proszę poczekać"

serwisowka w dlon i jazda...
blacha za ktora ciagnie linka gazu z tylu ma taka krzywke, krzywka popycha druga krzywke

a ta z kolei jest na przebiegajacej osce z tylu gaznika... oska ta ma ramie ktore dochodzi do membranki i jak dodajesz gazu "od zera" to ta membranka jest wciskana wstryzkujac paliwo w gardziel...
zdejmij filtr i patrz w gardziel - przy naciskaniu bedize widac to paliwo jak wlatuje...
jesli nei wlatuje to albo gdizes te krzywki itd zmarly, albo membranka jest dizurawa/peknieta (tak mialem usiebie kiedys) i paliwo nie dosc ze nie bylo wstryzkiwane w gardizel, to jeszcze wylatywalo na zewnatrz....
do tego dobra regulacja obrotow i skladu mieszanki i problem powinien zniknac

: 29 stycznia 2009, 21:22
autor: egonn87
A wiesz może właśnie ile taka membranka kosztuje??

Musiałbym ją wymienić, a jeżdżę już tak bardzo dłuuuugo, nie pamietam nawet od kiedy...

: 30 stycznia 2009, 08:25
autor: unikorn
Kupuje się cały zestaw naprawczy.
http://www.eter-mot.com/ osobno chyba nie dostaniesz.
: 2 lutego 2009, 10:35
autor: jacekplacek
Dzięki. trochę mam rozjaśnione, ale zajrzę tam dopiero może w sobotę.
Dodam tylko, że na wolnych obrotach wszystko jest OK. pracuje równiutko i po wciśnięciu gazu pięknie wkręca się na obroty. Problem jest w czasie jazdy, np.: ruszam - jedynka OK, dwójka - gazu, a silnik tak jakby się dusił, nie chce wejść na obroty i dopiero za moment zaczyna się kręcić. I tak naprawdę to nie wiem czy mu brakuje paliwa, czy ma go za dużo i go zalewa. Żadnych innych objawów typu jakieś strzelania w rurę czy gaźnik nie ma.