Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 zenith 32?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

1.4 zenith 32?

Post autor: wsmpw »

czy da radę go zasilić ? te gaźniki były w 1.1
corey16

Post autor: corey16 »

wieczorem zobaczę jaki ja mam.
Mój silnik był przerabiany z wtrysku na gaźnik ;-)

EDEK
Obrazek
według mnie pisze tu SOLEX, taki mam w 1.4
a ZENITH nie wiem na 100% ale ponoć nie da rade, tak twierdził mechanior który mi robił SWAP
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja mialem zenitha 32 w 1,4 + pompka membranowa standard
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Lodoo, a ja myślałem że miałeś 1.4 mono...
zenith powinien dac rade montowali go w 19 i daciach
wsmpw

Post autor: wsmpw »

rocker, widziałem ale zastanawia mnie jeszcze bardzo to że w gaźniku jest powrót a w pompce też jest co z tym zrobić kto wie?? :?:
jjmag

Post autor: jjmag »

wpiąć trójnik przy powrocie z pompki i połączyć z powrotem z gaźnika, jeden przewód paliwowy więcej
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ok poradziłem sobie dzisiaj już śmigałem na gaźniku ale trzeba wyregulowac jeszcze zapłon bo ma zawachania przy przyśpieszaniu i generalnie regulacja troche gaźnika bo jak sie przejade to mam wolne ok 600... ;-)
ODPOWIEDZ