zamiana Solexa 32 BIS na Webera 32 TLDR lub Webera 32 DRT
: 16 sierpnia 2008, 16:34
witam wszystkich:)
moje clio zaczęło stroić fochy i jako że winą może być gaźnik, to przyszedł mi do głowy pomysł swapa, ale tylko gaźników. póki co to tylko pomysł, nie wiem czy będę go wdrażał w życie, ale:
czy dałoby się zmienić gaźnik w silniku C1E (Solex 32 BIS) na Webera 32 TLDR(montowali takowy w E6J, 1390cm3) albo Webera 32 DRT( silniki bodajże C2J i C3J)
z tego co przeczytałem na forum, to Weber 32 DRT był montowany do silników z recyrkulacją spalin, więc mogłyby być problemy z jego połączeniem. ale TLDR?
pozostaje kwestia kolektora dolotowego. 'na oko' mocowania Solexa i Webera wyglądają podobnie, ale takie pomiary na oko rzadko się sprawdzają. wie ktoś, jak mają się mocowania kolektorów do głowic w silnikach z tymi gaźnikami?
dałoby się coś takiego zmontować?
pozdrawiam:-)
moje clio zaczęło stroić fochy i jako że winą może być gaźnik, to przyszedł mi do głowy pomysł swapa, ale tylko gaźników. póki co to tylko pomysł, nie wiem czy będę go wdrażał w życie, ale:
czy dałoby się zmienić gaźnik w silniku C1E (Solex 32 BIS) na Webera 32 TLDR(montowali takowy w E6J, 1390cm3) albo Webera 32 DRT( silniki bodajże C2J i C3J)
z tego co przeczytałem na forum, to Weber 32 DRT był montowany do silników z recyrkulacją spalin, więc mogłyby być problemy z jego połączeniem. ale TLDR?
pozostaje kwestia kolektora dolotowego. 'na oko' mocowania Solexa i Webera wyglądają podobnie, ale takie pomiary na oko rzadko się sprawdzają. wie ktoś, jak mają się mocowania kolektorów do głowic w silnikach z tymi gaźnikami?
dałoby się coś takiego zmontować?
pozdrawiam:-)
