brak wolnych obrotów w C1E
: 10 sierpnia 2008, 21:18
witam wszystkich.
problem z silnikiem wygląda następująco. na wolnych obrotach dławi się i gaśnie. co dziwne, na wyższych już jest ok, na potwierdzenie mogę napisać, że z tą przypadłością pojechałem nad morze i wróciłem bez większych problemów, na trasie auto spisywało się bez zarzutów.
ale czasami trzeba było się zatrzymać na światłach i wtedy auto gasło. co prawda jeżdżąc teraz po mieście ratuję się ssaniem, ale auto pali jakbym miał V8 pod maską... zauważyłem także, że dławienie nasila się podczas hamowania, tzn gdy auto przechyla się do przodu, stoi na górce przodem w dół itp. w sytuacji odwrotnej( auto stoi 'pod górkę') silnik pracuje o wiele lepiej.
rozebrałem gaźnik, wyczyściłem wszystko co się dało(niestety nie wymieniłem niczego, bo nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do Solexa 32 BIS), ale czyszczenie nie pomogło. regulacja składu mieszanki też nie.
no i nie wiem co z tym zrobić, ani nawet skąd brać ewentualnie części do gaźnika;/
poza tym w aucie mam tłumik do wymiany(nie wiem czy to ma jakiś związek)
układ zapłonowy wydaje się być ok, zresztą jeśli byłoby z nim coś nie tak, to na wyższych obrotach też by nierówno pracował...
czy ktoś z Was miał kiedyś taki przypadek, albo ma pomysł co z tym zrobić?
pozdrawiam:)
problem z silnikiem wygląda następująco. na wolnych obrotach dławi się i gaśnie. co dziwne, na wyższych już jest ok, na potwierdzenie mogę napisać, że z tą przypadłością pojechałem nad morze i wróciłem bez większych problemów, na trasie auto spisywało się bez zarzutów.
ale czasami trzeba było się zatrzymać na światłach i wtedy auto gasło. co prawda jeżdżąc teraz po mieście ratuję się ssaniem, ale auto pali jakbym miał V8 pod maską... zauważyłem także, że dławienie nasila się podczas hamowania, tzn gdy auto przechyla się do przodu, stoi na górce przodem w dół itp. w sytuacji odwrotnej( auto stoi 'pod górkę') silnik pracuje o wiele lepiej.
rozebrałem gaźnik, wyczyściłem wszystko co się dało(niestety nie wymieniłem niczego, bo nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do Solexa 32 BIS), ale czyszczenie nie pomogło. regulacja składu mieszanki też nie.
no i nie wiem co z tym zrobić, ani nawet skąd brać ewentualnie części do gaźnika;/
poza tym w aucie mam tłumik do wymiany(nie wiem czy to ma jakiś związek)
układ zapłonowy wydaje się być ok, zresztą jeśli byłoby z nim coś nie tak, to na wyższych obrotach też by nierówno pracował...
czy ktoś z Was miał kiedyś taki przypadek, albo ma pomysł co z tym zrobić?
pozdrawiam:)