Strona 1 z 2
1.1 czy 1.4
: 17 lipca 2008, 01:58
autor: skabol_87
hmm mam smieszne pytanie jak poznac czy mam silnik 1.1 czy 1.4 zaczne od tego ze w dowodzie rejestracyjnym pisze 1.4 i poprzedni wlasciciel (znajomy) tez sie upiera ze to 1.4 ale gdy wczoraj skladalem silnik i kupowalem pierscienie i inne duperele to koles w sklepie powiedzial mi ze wedlug wymiaru mojego tloka mam silnik 1.1?? i co teraz???
: 17 lipca 2008, 05:21
autor: makhi
zrób jakieś foto
: 17 lipca 2008, 08:13
autor: skabol_87
ok za chwile ide na garaz to jak wroce to wkleje tylko zlozylem juz silnik wiec zrobie ogolne zdjecie
: 17 lipca 2008, 11:01
autor: lodoo
skok: [mm]
1,1 C1E: 72
1,2 C1G: 77
1,4 C1J: 77
srednica tloka: [mm]
1,1 C1E: 70
1,2 C1G: 71,5
1,4 C1J: 76
kompresja:
1,1 C1E: 8,8
1,2 1,4: 9,2
inna puszka filtra powietrza, zaplon 1,1 jest nie elektroniczny z tego co wiem...
: 18 lipca 2008, 11:04
autor: skabol_87
ok wrzucam zdjecia silnika ale chyba jednak to jest 1,1 tylko w dowodzie pisze 1390?? i mam jeszcze jedna wielka prosbe wrzuce tez foto gaznika i jakby ktos moglby mi powiedziec jaki to typ?? to moze gdzies znajde na forum jak go regulowac bede bardzo wdzieczny za pomoc
Dodam jeszcze ze silnik jest po remoncie i dopiero co wczoraj go poskladalem a gaznik chce podregulowac bo na luzie sa wysokie i nierowne obroty i wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna zle wyregulowanego gaznika a moze ktos sadzi inaczej??
: 18 lipca 2008, 11:48
autor: lodoo
ja sadze ze powinienes wrzucic zdjecia przez zewnetrzny serwer a nie jako zalaczniki...
sadze tez ze powinienes sciagnac sobie serwisowke z serwera...
: 18 lipca 2008, 18:11
autor: skabol_87
przejżałem jeszcze raz dokladnie forum i znalazlem ze nie mam gaznika tylko wtrysk jednopunktowy no wic jedno sie chyba rozwiazalo tylko dalej nie wiem jak go regulowac??? a moze przyczyna nierownych i wysokich obrotow tkwi w czyms innym?? w poniedzialek sprobuje wyczyscic silnik krokowy, dodam jeszcze ze po zlozeniu silnika dokupy i zalozeniu czystych swiec odpalilem silnik dla sprawdzenia pochodzil moze z 15 min i swiece byly juz czarne?? a i duzo palil przed remontem wiec moze dostaje za bogata meszanke?, albo padniety moduł zaplonowy
: 18 lipca 2008, 19:48
autor: Karol
Sprawdź uszczelkę pod kolektorem, raczej na pewno łapie przy uszczelce lewe powietrze i dlatego ma podwyższone obroty i nierówno pracuje

: 18 lipca 2008, 20:06
autor: skabol_87
oszczelka powinna byc ok dopiero co zalozona nowka
: 18 lipca 2008, 21:11
autor: Karol
no to zostaje sonda lambda i silniczek krokowy

: 18 lipca 2008, 22:41
autor: żuwik
A że niby co ma lambda do jałowego...
Krokowy może być.
Przed wymianą uszczelki było tak samo?
Świece odymione będą i po dwóch minutach na jałowym, szczególnie przy silniku odpalanym na zimno.
Co to jest to coś pod pompą hamulcową?
: 19 lipca 2008, 09:43
autor: Sweeper
po mojemu to jest 1.1 - miałem taki sam silnik
moje wątpliwości budzi jedynie gaźnik, ale ten może być weberem i stąd troszkę inna konstrukcja
podstawa filtra powietrza, aparat zapłonowy, układ przewodów chłodzących, kopułka, moduł na ścianie grodziowej wskazują właśnie, że jest to silnik 1.1
jak znajdę fotki swojego silnika to wkleję dla porównania

: 19 lipca 2008, 10:42
autor: el_palindo
1.4 mono
: 19 lipca 2008, 11:03
autor: żuwik
Sweeper coś Ci się pomyliło, to 1.4 wtrysk jednopunktowy i to nowszego typu, na komputerze. W 1.1 nie było Weberów, na zdjęciu nie ma aparatu (sam rozdzielacz)
: 19 lipca 2008, 11:06
autor: Sweeper
heh - wygląda identycznie jak mój stary
