tos sienie naszukal zbtnio

1. nie ma znaczenia czy z R19 czy z R5 - 1,7 sa wszystkie takie same... wiec wejdzie...
2.
a) sanki juzmmasz przykrecone - zobacz gdize i przykrec w to samo moiejsce

b) sanki zostaja twoje, a nie z R19.... poduszki powinny pasowac, te z R19 sa wieksze, ale wytryzmalsze...
3.
a) hamulce mozesz tez wziac z R19, zawieszenie - z GTE/GTT przod koniecznie, tyl moze poczekac, ale tez najlepiej odrazu zmienic...
b) wiazka elektryczna do przerobienia - ale duzo roboty nie ma... jak masz "uboga" wersje deski to potrzebna ci wiazka taka "lepsza" z jakiegos wtryskowego auta

chocby 1,4i a najlepiej wiazka z GTE wtedy masz plug & play (mowie o wiazce spod deski rozdzielczej) wiazka silnika zostaje z R19
c) zapodajesz nowe przewody paliwowe zasilajacy 8mm i powrotny 6mm (moga byc rurki miedziane takie jak do instalacji gazowych

do tego pompa paliwa elektryczna i filtr umieszczone kolo baku pod autem
d) wydech - w 1,7 jest dwururka i caly wydech jest wiekszy jak w 1,4
e) chlodnica z wentylatorem - z R19 przypasi, z 1,4 jest stanowczo za mala
f) skrzynia moze zostac twoja z 1,4, sprzeglo zostaje przy silniku z R19... najlepiej jednak zmienic skrzynie na taka jak w GTE czy w R19 - czyli typu JB3, ale pociaga to za soba koniecznosc wymiany prawej polosi przeznaczonej do tego typu skrzyni, polos z 1,4 pasuje, ale jest za krotka i wyskoczy z przegubu (doswiadczylem na wlasnej skorze)
no to chyba tyle....
mini poradnik do swapa 1,4 ==> 1,7 mnie jwiecej sklecony