Strona 1 z 1
Regulacja gaźnika
: 10 maja 2008, 19:39
autor: NoRth83
Witam
W mojej Reni 1.7 GTX obrotomierz wskazuje na luzie 1000 obr. wydaje mi się to za duzo, bo ojciec w Alfie mam 700 obr. więc postanowiłem podzialac i zmniejszyc ich ilośc działajac na gaźniku

, tylko gdy sie juz zabralem za kręcenie to doszedlem do wniosky, ze nie do konca wiem gdzie podkreca sie paliwo, a gdzie powietrze.
Takze narazie dałem sobie spkój i zwaraca sie do Was drodzy forumowicze

oto zdjęcie mojego gaźnika:
http://rapidshare.de/files/39369816/Zdj ... 2.jpg.html
proszę o mały opis i może o jakies podpowiedzi:), jak sie nie uda to wiem, ze bede musiał jechac do warsztatu, ale najpierw chce sam spróbowac zadziałac

Pozdrawiam
: 10 maja 2008, 22:07
autor: el_palindo
NoRth83 pisze:obrotomierz wskazuje na luzie 1000 obr. wydaje mi się to za duzo, bo ojciec w Alfie mam 700 obr.
bez komentarza :-x
: 10 maja 2008, 22:19
autor: NoRth83
to nie jest dział wypowiedz się nawet jak nie wiesz co powiedziec, nie chcesz to nie komentujesz, nikt Cie o to nie prosi, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia
: 10 maja 2008, 22:29
autor: 76stitch
1000obr. z tego co wiem to tyle powinieneś mieć
: 11 maja 2008, 00:31
autor: Qucor
NoRth83 pisze:to nie jest dział wypowiedz się nawet jak nie wiesz co powiedziec, nie chcesz to nie komentujesz, nikt Cie o to nie prosi, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia
Oj nie fucz bo nie ładnie... :-?
Jak masz 1.ooo obrotów to nie masz większych powodów do zmartwień.
Inaczej mówiąc śpij spokojnie i zostaw gaźnik w spokoju
Choć na upartego to możesz się bawić ja u siebie na jałowcu mam 700 obr.
A i nie porównuj r5 do Alfy... inny silnik inna technologia itd. itp

: 11 maja 2008, 08:34
autor: NoRth83
nie fucze sie tylko chcialem dostac odp.

, te 1000 obr to nie jest do konca stabilne, bo troszke plywa na nich wskaźnik, dlatego jakbys mogl opisac jeszcze fotke

co gdzie krecic. Jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych, ale chce sie nauczyc samemu dzialac (mam nadzieje ze nie niszczyc

), a jak juz nic nie poradze to dopiero do mechanika. Jeszcze mam pare pytan, ktore moga wydac sie tendecyjne dla kogos, kto zna sie na R5 bardzo dobrze, ale zadam je z czasem

POMAGANIE - mam nadzieje, ze taka jest idea tego forum.
: 11 maja 2008, 08:45
autor: wsmpw
obroty na jałowym ustawia sie z tego co mi sie wydaje na przepustnicy poprzez wkręcenie zderzaka..na ślizgu linki połączonej z przepustnicą
: 11 maja 2008, 09:12
autor: el_palindo
NoRth83 pisze:to nie jest dział wypowiedz się nawet jak nie wiesz co powiedziec
to po co zakładasz temat ?
porównujesz silnik z alfy (wróżka wie który) z silnikiem renault <o zgrozo!> :-x
1000 obr/min to w miare przyzwoita wartość
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=1763 ja widze że problem się ciągnie
a skoro
NoRth83 pisze:Jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych
to nie kręć nic sam przy gaźniku
regulacji pełnej i dokładnej powinieneś dokonac na stacji diagnostycznej na mierniku spalin
: 11 maja 2008, 09:12
autor: lodoo
poczytaj o gaznikach w dziale technicznym... ostatnimi czasy pojawialy sie super opisy co i jak - w wiekszosci autorstwa zuwika
i nie fucz
