Strona 1 z 1

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

: 13 kwietnia 2008, 01:56
autor: ALI G
Myślałem,że nierówna praca silnika na wolnych obrotach to wina gaźnika,ale nie :-D
Po minimalnym zwiększeniu obrotów silnik pracował równo.
Odkręciłem świece i okazało się, że do jednego cylindra nie dochodzi paliwo :shock:
Zrobiłem wtrysk paliwa strzykawką w ów cylinder i zakręciłem świecą.
Silnik chodził chwilę równo.
Operację powtórzyłem dwa,może trzy razy :-/ to samo :-/
1 :idea: Głupio trochę bo to wtrysk nie jest, wiadomo.
2 :idea: Coś między gaźnikiem a cylindrem.
3 :idea: Zawór też nie.
4 :idea: USZCZELKA POD KOLEKTOREM SSĄCYM 8-)

Silnik pracując na wolnych obrotach, przy zamkniętej przepustnicy, wytwarzał podciśnienie w kolektorze ssącym, a wydmuchana uszczelka powodowała to, że łatwiej było zassać powietrze z zewnątrz niż mieszankę z kolektora.
Przy zwiększeniu obrotów silnika dynamika układu była na tyle duża,że silnik pracował "równo".

P.S.ONE
Jak pomogłem komuś to się cieszę i myślę, że przydał by się poddział w dziale GT turbo "TYPOWE USTERKI MODELU GTT".

P.S.2
:!: FABRYCZNE NAKRĘTKI KOLEKTORÓW LUBIĄ SIĘ ODKRĘCAĆ :!: :-D

: 14 kwietnia 2008, 20:53
autor: Kali___
Niefabryczne tez :)

: 14 kwietnia 2008, 22:12
autor: Arti
na pewno się przyda ;-)

: 16 kwietnia 2008, 09:52
autor: renata
chodzi o uszczelke pomiedzy gaźnikiem a kolektorem :?:

: 17 kwietnia 2008, 00:18
autor: ALI G
:arrow: Nie,pomiędzy kolektorem a głowicą ;-)