Strona 1 z 2

GTT- CLIO 172 SPORT

: 1 kwietnia 2008, 12:50
autor: GTT
Obrazek


Obrazek

: 1 kwietnia 2008, 12:54
autor: 76stitch
fajne może więcej fotek ;-)

: 1 kwietnia 2008, 13:01
autor: GTT
pewnie zaraz wrzuce

: 1 kwietnia 2008, 13:07
autor: GTT
Trochę więcej fotek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 1 kwietnia 2008, 13:23
autor: lodoo
a moze troche tekstu......

: 1 kwietnia 2008, 13:39
autor: GTT
NO pewnie a wiec renault clio 172 cup z roku 2000 76 tys mil stam bdb malutkie wgnieciątko na tylnym lewym błotniku dalem za auto 2300 funtów to daje jakies 10.100 zł a wiec nie duzo za tanie auto w wyposazeniu 4 poduchy abs centralny zamek wspomaganie kierownicy alarm imobiliser el szyby klimatyzacja no i co najwazniejsze silnik 2litry 172 konie

Dane techniczne:

Engine

Capacity: 1998cc - Cylinders: 4
Valves: 16 with Variable Valve Timing
Maximum power: 172 bhp DIN (at 6250 rpm)
Maximum torque: 200 Nm ISO (at 5400 rpm)

Brakes

Servo-assisted, diagonally split braking system with
ventilated disc brakes with ABS anti-lock braking system.

Suspension

Front: Mac Pherson struts.
Rear: Semi-independent trailing arms.

Tyres

Size and profile: 195/50/R15

Performance

0-100 kph / 0-62 mph: 6.8 secs
Maximum speed: 138 mph / 220 kph

Fuel Economy

Fuel tank: 11 gallons / 50 litres
Urban (cold): 26.9 mpg / 10.8 litres/100km
Extra-Urban: 44.1 mpg / 6.4 litres/100km
Combined: 35.8 mpg / 7.9 litres/100km
CO2 emission: 189 g

: 1 kwietnia 2008, 14:01
autor: Hormon
Bardzo ładne autko i za małą kasę :)

: 1 kwietnia 2008, 14:05
autor: Qucor
Nie wiem jak Ci to powiedzieć ale...

Masz kierownice nie po tej stronie :lol: :mrgreen: :lol:

A tak poza tym to fajne autko :-D

: 1 kwietnia 2008, 14:42
autor: Alkapone
Fajny, fajnie musi latać z tym silniczkiem i niedrogi tylko szkoda, że kierownica nie teges :P
Ale myślę, ze na brytyjskim rynku to taka normalna cena za takie auto ?

: 1 kwietnia 2008, 15:06
autor: lodoo
malinka - i taniutko :-) gratuluje autka :-)

: 1 kwietnia 2008, 15:59
autor: renata
zajebiste auto!!!

: 1 kwietnia 2008, 16:19
autor: arex2006
niestety bez przyszłości w PL. OD kilku miesięcy nie można rejestrować pojazdów po przekładkach :/

Ale fajuchne tak czy inaczej
gratuluję!!!

PS kolega przyjechal z UK Xsarą VTS z 99 roku na kołach 17". Zapłacił za nią 1100 funtów. W polsce sprzedał koła z oponami i kilka bzdetów i się "prawie" zwróciła

: 1 kwietnia 2008, 16:23
autor: kabar
Fajna ściema, ale auto zacne :)

: 1 kwietnia 2008, 19:06
autor: -=wasq=-
clio nadaje sie do rejestracji w polsce :) bo ma przegrode przystosowana do przekladki

druga sprawa to nie jest 172 CUP

do 2001 roku bylo clio sport
172 CUP byly po liftingu czyli po 2001
pozniej znowu po lifcie drobnym powstalo 182


hmm popatrzylem u angoli i oni ta wersje tez nazywaja 172 :P

: 1 kwietnia 2008, 22:51
autor: arex2006
szwagier sprowadza samochody i się orientuje w przepisach dość dobrze. Bodajże od 1 grudnia 2007 auto które miało ingerencję w fabryczny układ kierowniczy nie posiada prawa rejestracji w PL. Nie wiem dokładnie jak się interpretuję " ingerencję w fabryczny układ kierowniczy". Wymiana drążków org. na zamienniki to też niejako ingerencja w fabryczny układ kierowniczy :P