Strona 1 z 3

USZCZELKA POD GłOWICĘ

: 29 marca 2008, 20:45
autor: adrian
Witam,potrzebuje kupic uszczelkę pod głowice do GTT u mnie wsklepie powiedzieli mi 120zł gr 1,90mm zwykła 1,40mm 35zł . Jak mam dac 120 za zwykła uszczelkę to czy nie lepiej dorobic metalową ? Macie może jakies namiary na kogoś kto dorabia takie uszczelki i czy wszedzie tyle kosztuje uszczelka 1,90mm do GTT czy tylko u mnie tak żdzierają :-)
Pozdro dla wszystkich :-)
P.S
Jak by ktoś miał przednią atrapkę (grill) to chętnie odkupię

: 29 marca 2008, 20:47
autor: 76stitch
Nikosa się pytaj on ostatnio przerabiał ten temat

: 29 marca 2008, 22:37
autor: lodoo
sam jestem ciekaw tego tematu... potrzebuje gruba metalowa uszczelke do 2,0 :-P

: 29 marca 2008, 23:15
autor: Arti
www.re5pect.pl
tutaj też masz
a dokładniej tutaj:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=156

kiedyś była miedźka, ale się skiepściło podobno...

: 30 marca 2008, 00:09
autor: -=wasq=-
hmm to w sklepie slabo tlumacza

za 35 zeta masz zwyklego glaser ajuse

za 120 zeta masz Goetz, Victor Reinz, elrign czyli producenic ktorzy byli montowani na pierwszym montazu czyli bardzo dobre jakosciowo

co do uszczelek wzmocnionych polecam te z k-teca ktore ma kidzo w ofercie

: 30 marca 2008, 10:14
autor: adrian
Dokładnie za 120 jest Goetz tylko pytanie ile mi wytrzyma bo mam zamiar conieco podkręcić motorek. Bo jak ma ją zaraz wydmuchać to mozę zainwestować w tą za 300zł.
I pytanie jeszcze jak sprawuje sie odciązone koło zamachowe. I ile można podkręcić motorek na seryjnej turbinie? :-)

: 30 marca 2008, 11:09
autor: Maolat
seria turbo to optimum 0.9 bana , spokojnie da rade Goetz . wieksze dmuchanie to juz wiecej zabawy . Foggi ma 0.9 poprawiona fabryka czyli niedociagniecia technologiczne inny IC CUP'owe podpiacie WG i lata mu to ladnie wykrecil cos kolo 150 KM i i duno niutkow :)

: 30 marca 2008, 12:40
autor: adrian
150KM to by mi spojnie wystarczyło :-D przy krótkiej skrzyni było by git. Z silnikami turbo nie mam doświadczenia (z kilku wolnossących parę dodatkowych KM udało mi się wycisnąć ;-)) wiadomo , zrobie glowcię, koło, może wałek, ale co z intercoolerem itp to nie mam pojęcia chchęnie bym dowiedział się czegoś od kogoś kto już to przerabiał.
Z góry dzięki za pomoc :-)

: 30 marca 2008, 13:43
autor: Arti
ic większy np
popatrz w avatar

: 30 marca 2008, 17:49
autor: -=wasq=-
adrian pisze:150KM to by mi spojnie wystarczyło :-D przy krótkiej skrzyni było by git. Z silnikami turbo nie mam doświadczenia (z kilku wolnossących parę dodatkowych KM udało mi się wycisnąć ;-)) wiadomo , zrobie glowcię, koło, może wałek, ale co z intercoolerem itp to nie mam pojęcia chchęnie bym dowiedział się czegoś od kogoś kto już to przerabiał.
Z góry dzięki za pomoc :-)
150KM to ci starczy na pierwszy miesiac :P

: 30 marca 2008, 19:11
autor: renata
ile to jest 150 :-P

z 200 i mało bedzie...
zagadaj z Jackiem Kordusem on Ci wszystko powie co i jak i za ile... 8-)

: 30 marca 2008, 19:28
autor: adrian
-=wasq=- pisze:150KM to ci starczy na pierwszy miesiac :P
Nie no myślę że wystarczy 8-) Najważniejsza dla mnie jest niezawodność. Mam fajne zawieszenie i skrzynię tym myślę nadrabiac moc :evil: . Autko ma śmigać w GSMP w przyszłym sezonie tak że dojeżdzanie do mety będzie najważniejsze.

: 30 marca 2008, 19:56
autor: Arti
jak nie masz skrzyni z gtt to będzie raczej zawodne moim zdaniem, bo się rozsypie...
tutaj raczej Kidzio i Kurecki mogą się wypowiedzieć...
ale może się myle

: 30 marca 2008, 20:12
autor: wsmpw
heheh skrzynia JB5 rozleciała sie na 1.4 mono mam taką skrzynie mechanizm różnicowy sie obręcił w pierścieniu zębatym...

: 30 marca 2008, 20:36
autor: adrian
Skrzynia jest oryginalna GTT (jak cała reszta :-) ) teraz ma zamontowana szperę a będzie miała jeszcze skrócone przełożenie główne
zagadaj z Jackiem Kordusem on Ci wszystko powie co i jak i za ile... 8-)
Jeśli mógłbym to poprosiłbym o jakiś kontakt nr gg lub kom.