Bullworld Bus
: 5 marca 2008, 08:17
Niestety nie 2,5 TDi to kultowy, ale też nie narzekam obecnie jest 1,9 troszkę przerobiony na TDI oszczędny i pewnyAlkapone pisze:No ładny fałwejek, widać ż w niezłym stanie
Mnie się też taki od dawna podoba, ale może kiedyś
PS A co tutaj jest za silnik, 2.5 TDi ?
Ale ten silnik w tym aucie też podobno bardzo fajnie się spisuje, jedyny problem że czasem może mocy brakowaćbullworld pisze:Niestety nie 2,5 TDi to kultowy, ale też nie narzekam obecnie jest 1,9 troszkę przerobiony na TDI oszczędny i pewny .
No na to akurat nie narzekam cała góra silnika i osprzęt z passata, ale co z tego jak skrzynia stara i nie przenosi tej mocy na prędkość, ale jak chce energiczniej pojeździć to biorę Renie od żonkiAlkapone pisze:Ale ten silnik w tym aucie też podobno bardzo fajnie się spisuje, jedyny problem że czasem może mocy brakowaćbullworld pisze:Niestety nie 2,5 TDi to kultowy, ale też nie narzekam obecnie jest 1,9 troszkę przerobiony na TDI oszczędny i pewny .
Wszystko się zgadza fotki jeszcze z zakupu. Na lato felgi są już gotowe 16, niektóre gadżety już wyleciały, nakładek boje się ruszać żeby sobie roboty nie narobićLodoo pisze:te nakladki z blotnikow i naklejki z szyb tylnych to trzeba wyautowac...
felga za mala i za okragla jak na trnasportera
wnetrze oki ale 3 rozne zapachy i ekstra tjuninkowa na kladka na kierownice to juz zalatuje wiejskim tuningiem
poza tm - bardzo fajne autko
choćbyc na uszach stanoł to nikt ci programu do zwykłego diesla nie zrobi bo z tdi to tu tylko znaczek jest ktorego nie tłumacy sie jako turbo diesel intercoolersopel pisze:zrobic program na ten silnik i bd sporo wiecej mocy a spalanie takie same.i odczucia z jazdy duzo lepsze!!!