Ale tojuż było?-obroty silnika 1.4i
: 19 lutego 2008, 18:44
Przede wszystkim witam serdecznie wszystkich ,maniaków Renault 5.
Kupiłem "Renie" ,bo zawsze na to autko chorowałem -przyszła kasa zajrzałem w allegro i jest
niebieski metalic elektryczne szyby,kubełki,alu -wykonałem telefon i mam.
Zacząłem standardowy
przegląd autka -wymieniłem przewody hamulcowe ,paliwowe,kopułke+palec ,kable WN,oleje,płyny,i zostały na koniec te diabelskie obroty na których była (ciepła czy zimna 2000 obr/min)-sprawdziłem wszystkie podciśnienia(szczelne), myślałem , ze to wina silniczka krokowego(w ogóle nie pracuje) ale też nie-odkręciłem dziada bez wypinania ,zrobiłem reset kompuera i stanąłem w martwym punkcie .Troszkę poprzerabiałem "Bateryjke"R5 i trzeba byłoby się pokazać nią w mojej okolicy ,a tu lipa -obroty,chętnie skorzystam z jakiejś porady mądrej głowy.
W zamian oferuje wiadomości na temat zawieszenia ,łożysk ,układu hamulcowego, przeróbek wydechu. Ciekawostka -moja Renia stała na alu a teraz stoi na stalowych o BMW 13/ 5i 1/2 cala z ładnym rantem (przeróbka piast trwała 1.5 godz szlifierką bez żadnych uszkodzeń).
Pozdrawiam serdecznie -JERRY z WROCKA
Kupiłem "Renie" ,bo zawsze na to autko chorowałem -przyszła kasa zajrzałem w allegro i jest
niebieski metalic elektryczne szyby,kubełki,alu -wykonałem telefon i mam.
Zacząłem standardowy

W zamian oferuje wiadomości na temat zawieszenia ,łożysk ,układu hamulcowego, przeróbek wydechu. Ciekawostka -moja Renia stała na alu a teraz stoi na stalowych o BMW 13/ 5i 1/2 cala z ładnym rantem (przeróbka piast trwała 1.5 godz szlifierką bez żadnych uszkodzeń).
Pozdrawiam serdecznie -JERRY z WROCKA