Strona 1 z 1
jaka jest orginalnie skrzynia w 1.7 mono
: 12 lutego 2008, 22:43
autor: żuczek
tak jak w temacie jaka jest skrzynia w 1.7 mono bo u mnie jest urwana tabkiczka i nie wiem jaki to model ?
: 12 lutego 2008, 23:06
autor: żuczek
albo jaką najlepiej założyć mam na zapasie jb5001 i jb1025
: 12 lutego 2008, 23:12
autor: lodoo
nie pisz posta pod postem, uzywaj [ EDYTUJ ]
masz JB3 albo JB5 ...
sprawdz sobie typ nadwozia w numerze na kielichu (pierwsze cyfry) i zobaczysz co powinno byc...
kolumny sa nastepujace:
numer skrzyni / typ nadwozia / przelozenie wstecznego / przelozenie na predkosciomierz/ przelozenia od 1 do 5
: 12 lutego 2008, 23:20
autor: żuczek
dzięki za pomoc i za uwage
: 17 lutego 2008, 09:25
autor: wsmpw
mam jeszcze jedno pytanie w sprawie skrzyni a mianowicie czy dyferencjały(ilośc zębów) są takie same we wszystkich skrzyniach? jeśli możecie napiszcie mi bo ja niebardzo widze z tych tabel nie umiem ich odczytać ..........
: 17 lutego 2008, 12:50
autor: lodoo
w danym typie skrzyni jest tak sam z tergo co wiem.... nie wem jak miedzy roznymi typami... wiem tez ze w JB3 jest duzo mocniejszy niz w JB5 na przyklad...
wlasnie to co nie wytryzmuje w skrzyniach R to dyferencjaly.... dlatego przy mocniejszych silnikach trzeba raczej zmienic tez skrzynie na JB3.....
: 17 lutego 2008, 14:05
autor: wsmpw
ja mam skrzynke JB3 ciekawe jaka tam jest ilość zębów na dyfrze bo bym sobie choinke zmienił i dyfer zostawił napewno bym miał takie samo przełożenie jak na JB5 tylko czy dyfer ma tyle samo zębów jeśli ktos wie to niech sie wypowie bo nie będe rozbierał drugiej skrzyni żeby policzyć ząbki
lodoo mówisz że JB3 mocniejsza? to może wsadzić JB3 bo mam ją przy 1.1 a teraz jestem posiadaczem 1.4 mono
: 17 lutego 2008, 14:16
autor: lodoo
1,4 i 1,1 to to samo jesli chodzi o skrzynie...
JB3 to dopiero GTE i GTT i potem megany laguny mocne clio itd....
nie wiem jak GTXy......
takze do 1,4 spokooojnie JB5 styka

: 17 lutego 2008, 19:26
autor: wsmpw
wiesz styka nie styka ostatnio właśnie ściągłem silnik i skrzynie JB5001 i nie było napędu mówie rozpiął sie dyfer odkręcam lewą półoś a tam krzyżak rozsypany jeden sie rozpiął pierścień mówie rozbiore przeczyszcze będzie git rozkręciłem i patrze pierścień od dyfa wyjąłem oddzielnie obrobiło sie i jest dupcia
mówisz że w 1.4 wkładali JB5..... hmmm to chyba przy tym zostane bo w 1.1 też są JB5
: 19 lutego 2008, 09:23
autor: Balos
Ja w 1.7 mono i teraz w 1.7 na wielopunkcie mam JB3.
: 19 lutego 2008, 12:29
autor: Qucor
Ja tam w F2N miałem JB3 024

teraz zmieniłem na JB3 028
Nie wiem czym sie różnią ale nie odczułem różnicy

: 14 marca 2008, 16:02
autor: Glizda
Witam wszystkich,
zabieram się właśnie za wymianę skrzyni i poproszę was o pomoc w sprawie teoretyczno technicznej
Zapoznałem się dokładnie z większością postów i jestem pewny, że dopasowałem raczej dobrze... ale wiecie jak to jest jak informatiki sie zabiorą do grzebania w mechanice

No więc ..
Mam R5 gtx 1.7 mono (F3N G16), Nadwozie C408
Dostałem od poprzedniego właściciela skrzynię JB3019
Czy to będzie grało??? Boję się dać do mechaniora.
: 14 marca 2008, 16:06
autor: lodoo
wystarczy uwaznie przeczyta odpowiednie posty...
nie raz pisalo o tym co do czego i z czego pasuje oraz co trzeba zmienic...
nie podales wystarczajacej ilosci informacji...
brakuje info jaka byla skrzynai wczesniej... powinna byc JB3 i jak taka byla to JB3

JB3 bez problemu.... jak byla inna to trzeba poloske prawa zmienic....
i tyle
: 14 marca 2008, 16:25
autor: Glizda
DZIĘKI wielkie... W Poniedziałek rozbiórka.