Strona 1 z 1

świece do gtt

: 22 stycznia 2008, 21:32
autor: nikos
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=44
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=251

czym sie te swice roznia,
jakich wy swiec urzywacie? jakie sa najleprze do urzytku ulicznego a jakie na tor?

: 22 stycznia 2008, 21:50
autor: lodoo
temat jest do dizalu technicznego raczej... nie sadzisz??
przenosze...

: 22 stycznia 2008, 23:42
autor: -=wasq=-
poewim tak testowalem platyny 2 szt padly po 2 miechach reklamacja uznana 2 kolejne padly po miechu tym razem zrobilem korekte i zwrot kasy champion platyna

kupilem irydowe ngk dzialaly 4 miechy padly

zalozylem zwykle ngk o odpowiedniej cieplocie jak w orginalnych dzialaly ponad polroku(kolo 8 miechow) az wkoncu wyjalem silnik i nie padly

a teraz co do cen

platyna champion kolo 80-100 szt
irydowe ngk kolo 50 szt
najtansze ngk (czytaj zwykle) 15 szt :D

: 23 stycznia 2008, 08:19
autor: Kinga
ngk może kiedyś były dobrymi świecami, teraz to takie bardziej chińskie g. Kupiłam odpowiednie dla mojeog silnika (po katalogu), zaczęła mi pluć benzyną i paliła na jednym , góra dwóch cylindrach. :evil:
Polecam jako producenta Denso :-)

: 23 stycznia 2008, 13:31
autor: lodoo
zlego slowa o ngk nia powiem...
oczywiscie mowie o takich zwyklych po 8zl :-D

: 23 stycznia 2008, 21:59
autor: Arti
ja się wypowiem jak odpali i bedzie latać...bo mam ngk

: 25 stycznia 2008, 19:34
autor: supermonster
w wasqowym F3N były BERU - działały dobrze ale zmieniłem niedawno na nowe, Boscha. Efekt - 500 km na baku i jeszcze rezerwa mi się nie świeci. Na trasie do Polski mi tak nawet ssię nie udało. Kable też nowe - Champion.

Silnik równo pracuje - zobaczymy jak długo. Póki co - polecam Boscha.

: 25 stycznia 2008, 20:26
autor: kidzio
supermonster pisze:w wasqowym F3N były BERU - działały dobrze ale zmieniłem niedawno na nowe, Boscha. Efekt - 500 km na baku i jeszcze rezerwa mi się nie świeci. Na trasie do Polski mi tak nawet ssię nie udało. Kable też nowe - Champion.

Silnik równo pracuje - zobaczymy jak długo. Póki co - polecam Boscha.
to skoro tak to jaki model jest do GTT i gdzie go kupić???

: 25 stycznia 2008, 21:53
autor: ALI G
Siedem czy osiem lat temu, VALEO z platynową elektrodą założyłem i do dzisiaj jeżdżę :-P
Na 100000km gwarancja :-D ja zrobiłem tylko 25000km :mrgreen:

: 25 stycznia 2008, 22:31
autor: Ronin317
A ja tak, kupilem NGK B8EVX - zmarly, kupilem NGK BPR8ES, jezdza, planuje kupic BR8EIX, mam nadzieje, ze sie nie zawiode.

: 25 stycznia 2008, 23:35
autor: -=wasq=-
Ronin317 pisze:A ja tak, kupilem NGK B8EVX - zmarly, kupilem NGK BPR8ES, jezdza, planuje kupic BR8EIX, mam nadzieje, ze sie nie zawiode.
platyne ngk nie przerabialem ale po paltynei championa juz nigdy nie kupie :P

tez latalem na bpr8es i wysztko bylo GIT do testow wzialem kiedys siwece z f3n bp7es i byla dupa blada :D silnik nierownopracowal jakos tak dziwnie