zawór bezpieczęstwa w bloku silnika 1.7przeciw zamarznięciu
: 7 stycznia 2008, 20:11
Nie jestem pewien ale chyba właśnie o to chodzi
Więc tak:
jadę sobie i nagle czuje że z nadmuchu leci zimno mimo iż temperatura jest ustawiona na full.
wskazówka temperatury (ta od chłodnicy) pnie sie w górę nie włącza sie dmuchawa na chłodnicy.Dojechałem w strachu do domu dolewając po drodze płyn chłodniczy, okazało sie że ucieka mi płyn jakąś dziura obok filtra oleju.Mam silnik 1,7 przypuszczam że to właśnie zawór który zapobiega pęknięciu bloku w razie jak by zamarzła woda.Tyle że ja nie miałem wody tylko płyn.O co chodzi dlaczego tak sie stało? zmęczenie materiału? i czy to jest to o czym pisze? Nie sprawdzałem bo było za gorącą nie wiem czy wywaliło całkiem ten korek czy tylko trochę. Czy mam go wyciągnąć jeśli trak to jak czy kupić nowy i go wbić (jak?) ile to może kosztować i czy coś mnie jeszcze czeka? Prosze o szybkie porady
Więc tak:
jadę sobie i nagle czuje że z nadmuchu leci zimno mimo iż temperatura jest ustawiona na full.
wskazówka temperatury (ta od chłodnicy) pnie sie w górę nie włącza sie dmuchawa na chłodnicy.Dojechałem w strachu do domu dolewając po drodze płyn chłodniczy, okazało sie że ucieka mi płyn jakąś dziura obok filtra oleju.Mam silnik 1,7 przypuszczam że to właśnie zawór który zapobiega pęknięciu bloku w razie jak by zamarzła woda.Tyle że ja nie miałem wody tylko płyn.O co chodzi dlaczego tak sie stało? zmęczenie materiału? i czy to jest to o czym pisze? Nie sprawdzałem bo było za gorącą nie wiem czy wywaliło całkiem ten korek czy tylko trochę. Czy mam go wyciągnąć jeśli trak to jak czy kupić nowy i go wbić (jak?) ile to może kosztować i czy coś mnie jeszcze czeka? Prosze o szybkie porady