Strona 1 z 2

Jaka turbina podejdzie do r5 gtt

: 8 grudnia 2007, 22:32
autor: GTT
Witam znalazłem taką turbine podejdzie ona do mnie

http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-T25-S13-2 ... dZViewItem

Lub z czego podejdzie i jaka pod seryjne mocowania r5 gtt?

Z góry dzieki za info

: 8 grudnia 2007, 23:00
autor: Arti
patrząc na mocowanie do kolektora powinna podejść
pytaj kidzia

: 8 grudnia 2007, 23:02
autor: GTT
ok dzieki spytam go. Mi wlasnie tez sie wydaje ze powinna podejsc

: 8 grudnia 2007, 23:05
autor: Arti
może trzeba będzie zmaścić szpilkę na otwór czy coś jak np u mnie (chodzi o kolektor)
ale ogólnie powinno wydać
reszta wiadomo - lekkie zmiany

: 8 grudnia 2007, 23:07
autor: GTT
No to raczej nie duze zmiany wiec powinno byc spoko a taka t25 od nissana 200 sx ile ona pompuje? Jak to by się miało do r5 i mojego silnika z 11gtt

: 8 grudnia 2007, 23:11
autor: Arti
pewnie zależy od A/R ale pytaj kidzia ;-)

: 8 grudnia 2007, 23:16
autor: GTT
Co to jest a/r ? sorki ale na turbinach to ja sie nie znam to co o niej w necie znalzlem

GARRETT T25 (numer seryjny)

To była krótka seria turbin garetta Nissan montował ją do ET Pulsar, i 300ZX twin-turbo VG30DETT. Jako pojedyńcza turbina niezabardzo najaje się ona do pwiększania osiągów.



Orginalnie montowana:


Nissan S13 Silvia/180SX

Silnik:


CA18DET

Mocowanie:


Na 4 śróby pasóje do większości turbo Nissanów

Maksymalna moc :


Około 130kW

Maksymalne ciśnienie:


1.0bar (14.5psi)

Wielkości muszli:


Wydechowej 0.48 AR, Kompresji 0.49 AR

Komentaż :


Mała turbinka która powinna być montowana właściwie tylko do CA18DET praktycznie nie nadaje sie so silników o pojemności powyżej 1600cm.

Koszt:


Droga jak na te parametry no ale cóż jest ich malo i jeśli chce się montować orginał trzeba placić.. - regeneracja około 500zl (wirnik z ośką to zespolona część praktycznie nie do dostania luzem) Nigdy takiej nie widzialem J

Ocena:


1/5

: 9 grudnia 2007, 10:55
autor: kidzio
na kolektor pasuje, na downpipe nie - trzeba dorobić. Daje rade do ok 230-250 KM dość późno się wkręca.

co do cen regeneracji to ok 800 zł.
cena środkowego złożonego wkładu z wirnikami ok 1300 zł.

co do A/R turbiny to w nissanie było chyba A/R.63 a kompresora .48

: 11 grudnia 2007, 12:16
autor: GTT
Dzieki kidzio za info

: 10 marca 2009, 00:13
autor: Tak_to_ja
podepnę się pod temat...jakie macie doświadczenia z T, co warto założyć żeby nie miało zbyt dużego laga.

: 10 marca 2009, 22:20
autor: lodoo
a moze by tak sie przywitac... pare slow o sobie... i sprecyzowac troche temat...
pierwszy post i odrazu walisz z pytaniami jak do informacji, i to jeszcze tak malo konkretnie...
a zeby laga nie mialo to wloz cegle na pedal gazu i juz jej nie zdejmuj...

: 11 marca 2009, 00:19
autor: renata
Tak_to_ja pisze:co warto założyć żeby nie miało zbyt dużego laga
silnik z golfa 3 i będzie LALA 8-)

: 11 marca 2009, 19:42
autor: kureckie30
renata pisze: silnik z golfa 3 i będzie LALA 8-)
najlepiej do snopowiązałki

: 11 marca 2009, 23:24
autor: corey16
Ja proponuje wsadzić silnik z Tico a do tylu z malucha, taki zapasowy.
A jak odpalisz dwa na raz to bedzie napęd 4*4

: 20 marca 2009, 08:58
autor: Tak_to_ja
renata pisze:silnik z golfa 3 i będzie LALA 8-)
mam 1.3 py w 86c2f przy doładowaniu "cywilnym" 1,5kg/cm2 które w miarę potrzeby mogę jeszcze podnieść także jakbyś chciał jakieś info odnośnie silników grupy VAG to służę pomocą.
Lodoo mam pytanie: wg ciebie warto się przedstawiać jak ludzie tak odpisują?jeśli to coś zmieni to napiszę tu kilka słów o sobie.
mam 27 lat wszystkie projekty jakie robię (pierwszy ok 12lat wstecz) są to projekty homemade które od początku do końca są prowadzone praktycznie tylko własnymi siłami (naturalnie merytorycznie i praktycznie). same przeróbki to więcej niż wymiana wałka i kapitalka silnika. znalazłem się na forum bo nie chciałbym wyważać już otwartych drzwi.... prosiłbym o konkretną odpowiedź kto jakie ma doświadczenia a merytorycznie to możemy podyskutować później. pozdrawiam