Strona 1 z 1
Ciśnienie paliwa
: 17 listopada 2007, 22:46
autor: Dziku
Witam, czy w gtt jest jakaś regolacja ciśnieniea paliwa, tzn chodzi mi o to czy pod jakim ciśnieniem paliwo jest podawane do gaźnika, czy jest to np 3bary z pompy, zatykane wypornością pływaka, czy jest jakiś regulator, ustalający ciśnienie paliwa w zależności od ciśnieniea doładowania?
Ewentualnie czy nie wiecie skąąd wziąć takie coś?
Pozdro
: 17 listopada 2007, 22:54
autor: wsmpw
zapytaj wasq on kupował w ASO taki regulatorek
: 17 listopada 2007, 23:07
autor: gufner
Dokładnie. Istnieje regulator, gdzies nawet sa jego fotki wstawione przez klubowiczow, ale nie pamietam pod jakim tematem, nawet opis dzialania

Z pompy seryjnej wychodzi ci cos kolo 1,2bara. A cisnienie doladowania otpowiednio otwiera zawor w tym regulatorze. Dodatkowo w gazniku iglicowy blokuje doplyw paliwa co pozniej sprawia ze regulator cale paliwo cofa do baku przewodem powrotnym. W skrócie tak to leci

: 17 listopada 2007, 23:35
autor: Dziku
Oki, byłbym dźwięczny za wszelkie info, bo mi takie coś potrzebne, a furmanek z turbo na gaźniku dużo nie ma. a w układy draw thru sięę bawił nie będę, bo to mało zabawne jest, zwłaszcza jak się chce to przez IC puścić.
Pozdro
: 18 listopada 2007, 00:09
autor: Arti
: 27 listopada 2007, 21:00
autor: janisz
gufner pisze:Z pompy seryjnej wychodzi ci cos kolo 1,2bara.
?!? O kurcze to niestandartowa bardzo wartość, zwykle w samochodach jest ok 3bar. Ktoś kombinował już z wymianą seryjnej na wydajniejszą? Jak tak to od czego najlepiej podchodzi? Ja szukam zewnętrznej, elektrycznej do układu z regulatorem i gaźnikiem od r5gtt.
Myślicie ze jakbym dał pompę która daje spokojnie 4bary to regulator by sobie z takim ciśnieniem poradził?
: 27 listopada 2007, 21:35
autor: renata
zapytaj kidzia on ma pompy na sprzedaż.
z tego co się orientuję to regulator zostaje ten sam.
: 28 listopada 2007, 08:29
autor: gufner
Zostaje, ale odradzam. Jesli nie muszisz zmieniac na silniejasza bo ci standardowa dostarcza paliwa jak depniesz i silnik sie nie dławi to nie przesadzaj. Wasq dodał te mocniejsza i jakos nie zauwazyl roznicy. A jak mu sie przytkał powrotny do baku to cała wacha poleciała na gaznik, ale pewnie on opowie ci o tym wiecej

. Ja nie kombinowałbym.
: 29 listopada 2007, 23:40
autor: foggi
tym bardziej ze moze nie wytrzymac ten "regulator" to taki cztero kroccowy dupsnik
: 30 listopada 2007, 07:48
autor: kidzio
foggi pisze:tym bardziej ze moze nie wytrzymac ten "regulator" to taki cztero kroccowy dupsnik
nie wiem skąd tacy pewni tego jesteście
instalowałem na pompach 6 bar, także na 3 bar wysokiej wydajności i jak układ paliwowy jest ok nigdy problemu nie było...
: 30 listopada 2007, 19:13
autor: janisz
git czyli pompa od wtryskowców trzy-czterobarowców podejdzie
: 2 grudnia 2007, 11:53
autor: foggi
to tylko smiale przypuszczenia