Strona 1 z 1
Uszczelka pod glowica
: 16 września 2007, 19:17
autor: sebasport
Renia mi zachorowała!
Padła mi uszczela pod głowica.
Objawy:
Silnik sie zaczoł grzac i pracuje na trzech garach,a cisnienie w ukladzie chlodzenia jest takie ze pekaja mi weze.
Pytanie:
Jaki jest przyblizony koszt wymiany uszczelek , planowania głowicy i robocizny?
Gdzie w Krakowie znajde magika co mi to zrobi a nie zedrze skóry?
: 16 września 2007, 20:54
autor: KinioPP
Coś koło 300zł. Przynajmniej w OHV.
: 17 września 2007, 15:59
autor: clio-energy
seba sie zrobi nie ma problemu.....
: 19 września 2007, 15:28
autor: yobi
Jak tylko bede miał czas to też mogę wpaść pomóc
: 20 września 2007, 21:05
autor: Jovanotti1973
podobny problem, ale ja już kupiłem chorą - gdzie szukać pomocy w 3mieście?
: 20 września 2007, 21:39
autor: -=wasq=-
szczerze kazdy mechanik zrobi uszczelke pod glowica
: 8 lutego 2009, 20:00
autor: Sweeper
a ja odgrzebię temat

więc jutro biorę się za wymianę uszczelki pod głowicą
mam też nową na kolektor, pokrywy zaworów
czy coś jeszcze powinienem mieć lub zrobić?
regulacja zaworów to wiem - szczelinomierz 15 na wszystkich zaworach?
czy dam radę odkręcić kolektor bez demontażu układu wydechowego?
: 8 lutego 2009, 20:15
autor: Arti
Sweeper pisze:czy dam radę odkręcić kolektor bez demontażu układu wydechowego?
pewnie dasz, ale ja wolałbym odkręcić
odpiąć tylko od kolektora i w dół
nie demontuj wszystkiego...
: 8 lutego 2009, 21:00
autor: unikorn
ssące 20 wydechowe 15

: 9 lutego 2009, 09:58
autor: jjmag
ja ssące ustawiałem na 25 wydech na 20 za redą mechanika i chodzi cichutko nie klepie
: 9 lutego 2009, 12:31
autor: unikorn
Swoją drogą, może się ktoś mądry wypowie na co wpływa zwiększenie lub zmniejszenie luzów w stosunku do wartości pierwotnej. Bo ja mam u siebie 15/10 i nie bardzo widzę różnicę.
: 9 lutego 2009, 14:29
autor: tommies
O ile mi wiadomo chodzi o niwelowanie rozszerzalnosci cieplnej materialow. Dlatego tez luzy zaworowe ustawia sie na zimnym silniku. W nowych to zazwyczaj sa hydrauliczne samoregulujace