Strona 1 z 3
Nie ma mocy i czasami przerywa :(
: 13 września 2007, 14:06
autor: karo3003
Witam
Mam coś nie tak z silnikiem, brakuje mu mocy i czasami przerywa lub (to zdarza się najczęściej) jak chcę szybko przyspieszyć, np przy wyprzedzaniu to silnik działa "z opóźnieniem". Mam 1.4 na wtrysku, czy to może być wina pompy paliwowej (bardzo głośno działa i czasami jakieś takie dziwne dźwięki od niej dochodzą jakby się zapowietrzała). Wydaje mi się że demon prędkości z tym silnikiem to nie bedzie no ale jakoś powinien dawać rady w miarę

naprawdę nie wiem co może być przyczyną, proszę o pomoc

: 13 września 2007, 14:08
autor: Skowron
Wymień przewody WN, kopułke, świece, nie są to drogie rzeczy, a w opisanym przypadku pewnie pomogą, napewno nie zaszkodzą i bedziesz miał na zime jak znalazł.
: 13 września 2007, 16:38
autor: karo3003
przewody, świece i kopułka mają z miesiąc, to coś innego musi być :hmm
: 13 września 2007, 17:41
autor: gufner
Mam to samo. I powiem gorzej, pompa nowka nierdzewka, a jak depniesz silnik chwile pomysli i dopiero zaczyna wchodzic na obroty. To nie pompa. Tak to widze.
: 13 września 2007, 17:45
autor: wsmpw
moze masz zapłon za późno ustawiony ......
: 13 września 2007, 18:29
autor: karo3003
u mnie się zapłonu nie ustawia, robi to komputer biorac dane z czytników więc to odpada,
gufner, widzę że masz identyczne objawy

: 13 września 2007, 19:08
autor: gufner
Dokladnie. I tez nie wiem co jest tego powodem. Kiedys juz o tym pisalem ale nie udalo sie ustalic co to takiego. Wiec jak mam przyspieszyc to daje delikatnie i stopniowo gazu a nie depsze od razu do podlogi

Nie mam pomyslow co to powoduje. Jak sie dowiesz daj znac

: 13 września 2007, 19:57
autor: karo3003
może czujnik położenia przepustnicy...
: 13 września 2007, 22:07
autor: Yakkul
Sprawdź jeszcze raz przewody WN jeśli przerywa, może też być wina pompy ale sam nic nie zdziałasz podjedź na diagnostykę jak się okaże że i zapłon oki i pompa jest oki, niech zbadają ci ECU bo innej opcji nie widzę. Mam taki sam silnik i jak kupiłem auto miałem identyczne problemy, wymieniłem przewody WN i kopułkę na nowe, przemyłem gniazdo od monowtrysku te kabelki co idą

znajduje się pod cewką WN i wszystko jest cacy
: 13 września 2007, 22:38
autor: karo3003
no popróbuję wszystkiego bo mnie denerwuje ta sprawa bardzo...
: 18 maja 2009, 08:57
autor: egonn87
Ja też mam problem z 1.4 na wtrysku, mam jeszcze 1.1 na gaźniku i różnica między tym a tamtym jest jak między mercedesem beczką a najnowszym porsche... Po prostu ten silnik nie daje rady i tyle... Auto przyspiesza wręcz tragicznie po wciśnięciu do połowy pedału gazu, a odgłos jaki wydobywa się przy przyspieszaniu jest jeszcze bardziej tragiczny... I to samo mam chyba co ty, tzn. silnik reaguje na pedał gazu dopiero po chwili, o ile przyjmiemy, że to jest jakaś "reakcja". Oczywiście mam też problem z za wysokimi obrotami na biegu jałowym. A jeszcze dodam, że 1.1 ma do setki spokojnie 16 s., z tym że do 80 to normalnie w jednej chwili! Tak sobie myślę, że to może być przez katalizator...

? Ostatnio słyszałem opinię, że nie wywala się katalizatora, bo to bardzo źle wpływa na pracę silnika i w ogóle tragedia... nie ma mocy itd. tylko nie wiem dlaczego tak miałoby być????? Takie pytanie- czy mogę wywalić kata?? i co wsadzić w jego miejsce i gdzie to mogę dostać???
: 18 maja 2009, 09:00
autor: wsmpw
katalizator to dopalacza spalin można go wywalić ale sie nie powinno zamiast niego możesz wspawać strumienice.
: 18 maja 2009, 09:01
autor: egonn87
A jaki koszt tego?
: 18 maja 2009, 09:03
autor: wsmpw
uu nie wiem sprawdź gdzieś w sklepie internetowym
ale odrazu mówie że badań technicznych nie powinno ci to przejść
: 18 maja 2009, 09:05
autor: egonn87
oo, no to robi się coraz bardziej ********** A przekładka z wtrysku na gaźnik ile tak mniej więcej by kosztowała, co trzeba zrobić??? pompa, inny zbiornik paliwa też co nie???