Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

brakuje mi tu dzialu

Pytania, spostrzeżenia dotyczące działania klubowego forum.

Moderator: Moderatorzy

Czy chcesz aby powstał osobny dział "street kills"

Czas głosowania minął 21 sierpnia 2007, 09:40

Tak
4
19%
Nie
17
81%
 
Liczba głosów: 21

Sweeper

Post autor: Sweeper »

no to mamy dwa głosy kontra reszta ;)
zainteresowani mogą wykazać się swoimi "zdolnościami" w temacie - JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI
wencik pisze:Nie wiem czy u was takie coś jest potrzebne, ale moim zdaniem nie zaszkodzi.
temat byłby fajny, ale jest nas za mało...
nie ma kogo pozdrawiać :-P
misiek

Post autor: misiek »

Qucor pisze:Jak dla mnie to to nie ciekawy Temat...

Jest już na forum temat który mnie roz...zbroił "JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI" czy jakoś tak...

Zalatuj mi to troszkę :-/ lecz to tylko moje zdanie...
co w tym temacie zlego ja robie auto tak jekie bylo jego przeznaczenie czyli do sportu nie na pokaz a jak juz bedzie czym jezdzic [osiagi] to bede dopiero robil wyglad z tad moja propozycja a temat jako dzial streetow to jeszcze gorszy pomysl bo w takim temacie zrobi sie bajzel ze grzecznie powiem ale jak chcecie
supermonster

Post autor: supermonster »

Mnie by nie przeszkadzał taki temat, odpowiedzcie uczciwie czy:

Nigdy nie zdarzyło się Wam zmierzyć na światłach z innym autem?

Nigdy nie pogoniliście się po dwupasmówce z jakimś burakiem w VW lub BMW żeby utrzeć mu nosa (szczególnie jak jechał z pannną)?

Dla wszystkich sceptyków - poczytajcie takie tematy na innych forach - całkiem ciekawie się to czyta...

No bo po co robimy swapy?? Po co kombinujemy z wałkami i dyszami w gaźnikach aby dodać parę KM?? Dla własnej satysfakcji, to raz..., dla przyjemności dłubania i poczucia że samemu się to zrobiło to dwa... Dla posiadania szybszego i elastyczniejszego auta to trzy... No i chyba po to żeby pościgac się czasem z innymi "zacietymi" użytkownikami dróg...

Poza tym - nasze forum skupia różnych użytkowników - jest taka Kinga co lubi klasykę i bliżej jej do klimatów Cultstyle ale jest też taki supermonster co ma GTE również z zamiłowania do Renault 5 ale też po to żeby czasem szybko pojechać i pokazać co poniektórym że R5 też potrafi...
Rosic

Post autor: Rosic »

Nigdy nie zdarzyło się Wam zmierzyć na światłach z innym autem?
- zdarzyło sie wiele razy

Nigdy nie pogoniliście się po dwupasmówce z jakimś burakiem w VW lub BMW żeby utrzeć mu nosa (szczególnie jak jechał z pannną)?
- zdarzyło się wiele razy

No bo po co robimy swapy??
- albo kupujemy mocniejsze wersje, żeby było fun i szybciej i żeby wyprzedzać :oops:

No ale ja jednak jakoś nie mam potrzeby pisania kogo jak i co... ale co do tematu niech sobie jest. Nie wydaje mi sie jednak, żeby był jakiś bardzo popularny.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

misiek pisze:
Qucor pisze:Jak dla mnie to to nie ciekawy Temat...

Jest już na forum temat który mnie roz...zbroił "JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI" czy jakoś tak...

Zalatuj mi to troszkę :-/ lecz to tylko moje zdanie...
co w tym temacie zlego ja robie auto tak jekie bylo jego przeznaczenie czyli do sportu nie na pokaz a jak juz bedzie czym jezdzic [osiagi] to bede dopiero robil wyglad z tad moja propozycja a temat jako dzial streetow to jeszcze gorszy pomysl bo w takim temacie zrobi sie bajzel ze grzecznie powiem ale jak chcecie
Po pierwsze, od kiedy Renault 5 było przeznaczone do sportu?
Po drugie, czy łamanie przepisów o ruchu drogowym można nazwać sportem?

Misiek, jak chcesz sie sprawdzić to zapraszam na najbliższy KJS, możesz się nieźle zasmucić jak objedzie Cie wiekszość maluchów i SC.
misiek

Post autor: misiek »

kabar czym zaslynely r5 troche historii tego auta sie klania

hmm przepisy a kto ich nie lamie i to swiadomie

widze ze zakladasz ze jezdzic nie potrafie no ale jak se chcesz nic tobie udowadniac nie musze
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Więc uważasz że Renault 5 zostało zaprojektowane i zbudowane do sportu?
No chłopie, chyba jesteś bardzo młody skoro takie brednie piszesz.

Jasne że tak zakładam, powiem więcej. Jesteś tzw. "Mistrzem prostej" czyli dla Ciebie najważniejsza jest moc i przyśpieszenie.
misiek

Post autor: misiek »

Kabar pisze:asne że tak zakładam, powiem więcej. Jesteś tzw. "Mistrzem prostej" czyli dla Ciebie najważniejsza jest moc i przyśpieszenie.
niech i tak bedzie
McGregor

Post autor: McGregor »

Trochę historii:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_5 :)

Nie da się ukryć, że piąteczce jeśli chodzi o zamysł projektantów bliżej do malucha i citroena CV niż samochodu rajdowego, a że po dziesięciu latach produkcji pojawiły się wersje sportowe... No cóż maluchy też ścigają się na torach, a Peugeot 205 to prawie legenda wyścigów ;).
misiek

Post autor: misiek »

i nie da sie ukryc zeby nie te rajdy to watpie by hociaz polowa osob wiedziala o istnieniu tych aut
McGregor

Post autor: McGregor »

Spokojnie wiedziałaby. We Francji Peugeot 205 i właśnie piąteczki w czasach ich świetności to jak u nas maluchy i cieniaski. Marzenie ich Kowalskiego i obiekt westchnień tłumów. A sport był wtórny - tzreba było w końcu zdyskontować popularność. Podobnie jak u niemców z ich golfem i jego wersją GTi. Spece od marketingu widzą co robią ale ich dzaiałania są tak schematyczne... ;)
Rosic

Post autor: Rosic »

Ja najpierw wiedziałem, że jest Renault 5... potem ją kupiłem, a potem się dowiedziałem, że były jakiś GTT, GTE... i tak dalej. Kupiłem 5 dlatego, bo w domu Renaulty dobrze się spisywały od kilku lat, a było to generalnie jedyne Renault na które mnie (nas) było stać.
Qucor

Post autor: Qucor »

misiek pisze:
Qucor pisze:Jak dla mnie to to nie ciekawy Temat...

Jest już na forum temat który mnie roz...zbroił "JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI" czy jakoś tak...

Zalatuj mi to troszkę :-/ lecz to tylko moje zdanie...
co w tym temacie zlego ja robie auto tak jekie bylo jego przeznaczenie czyli do sportu nie na pokaz a jak juz bedzie czym jezdzic [osiagi] to bede dopiero robil wyglad z tad moja propozycja a temat jako dzial streetow to jeszcze gorszy pomysl bo w takim temacie zrobi sie bajzel ze grzecznie powiem ale jak chcecie
Mi chodzi o to że przez Taki tamat szerzymy "BURACTWO NA DROGACH"
Ja również lubie się szybko buajć ale z umiarem, zdarzało mi się również że "walczyłem" z kimś spod świateł ale żeby się od razu chwalić jak to ja nie zapier... ile przepisów nie złamałem...


Rób jak chcesz ale mnie to śmieszy a teksty typu auto ma jeździća nie wyglądać to mi wujek opowiadał jak byłem mały...

Ja tam wole po swojemu a moje autko jeździ tak jak ja chcę(coraz sprawniej)

POZDRAWIAM QUCOR
żuwik

Post autor: żuwik »

Misiek proszę bardzo trochę historii - powiedz mi jakim historycznym aspektem wykazało się R5 w Roku Pańskim 1972? Czekam na odpowiedź.

R5 Turbo2 jest legendą sportu motorowego, ale 99% osób znających R5 grupy B nie wie o istnieniu Alpine.

Super5 natomiast zmotoryzowało Francję tak jak 126p polskę, a historycznym wydarzeniem był olbrzymi sukces małego, małolitrażowego samochodu na rynku amerykańskim. Poza Rajdowym Pucharem Francji Super5 w sporcie nie zaistniała.

Osobiście nie mam zamiłowań do powiększania sobie penisa przez objeżdżanie BMW - szkoda mi paliwa. Wolę za to kupić belkę GTT. Dla pewności prowadzenia.

Ale przyznaję, były wyścigi. Tylko ścigałem się dla satysfakcji, nie z próżności. Z tego samego powodu nie będę się tym przechwalał. Jakież to proste.

A jak czytam Twoją odpowiedź na post Qucora to ciężko dopatrzyć mi sie aspektu "przyczynowo/skutkowego". Zero związku w Twojej wypowiedzi do przedmówcy.
misiek

Post autor: misiek »

no to wychodzi ze 3miasto jest najbadziej rajdowym miastem bo tu wiekszosc osob r5 kojarzy z rajdami
ODPOWIEDZ