Strona 1 z 1

Dwa problemy

: 23 lipca 2007, 10:22
autor: Qsh
Witam wszystkich,
Od dluzszego czasu krztusi mi sie Renia, najczesciej po nocy, wsiadam odpalam i pracuje calkiem normalnie ale jak tylko depne gazu to dochodzi do 1500rpm i dalej nie chce cos strzeli i dalej ciagnie do gory, jak wbije bieg to kangurki mi strzela coz to moze byc pomocy!!!!
Druga sprawa jest stukot gdzies z prawej strony, gdy dodaje gazu nic nie slychac ale gdy wolno tocze sie do skrzyzowania na luzie badz na sprzegle, stuka jak cholera, rytmiczne lup lup. Amorki nowe, tuleje nowe co sie moglo stac?
Dzieki za info

: 23 lipca 2007, 11:41
autor: lodoo
po pierwsze - zatytuluj poprawnie temat - temat powinien sugerowac czego dotyczy post a nie "dwa problemy" ale nie wiadomo z czym...

duszenie - standard - zaplon, wtryski... trzeba podpiac pod komputer i wymienic co zepsute albo szukac po kolei... ja obstawiam kopulke i przewody WN.... mialem juz 2 razy podobne objawy wlasnie przez te elementy... dalej silnik krokowy, map sensor, czujnik temperatury, wtryski....

saukanie - obadaj czy nie ma luzow, czy np ciezarek z felgi nie ociera o zacisk, czy nie masz czegos w kole :-D czy nie ma luzow na polosi na lozysku.... trzeba obadac poprostu...
lup lup nic nie mowi...

: 23 lipca 2007, 20:09
autor: Dziku
Lodoo pisze:
duszenie - standard - zaplon, wtryski... trzeba podpiac pod komputer i wymienic co zepsute albo szukac po kolei... ja obstawiam kopulke i przewody WN.... mialem juz 2 razy podobne objawy wlasnie przez te elementy... dalej silnik krokowy, map sensor, czujnik temperatury, wtryski....
WN jak nic.
Lodoo pisze: lup lup nic nie mowi...
Mówi, przegób wewnętrzy mówi papa... jak zacznie mówić głośniej to wymień....

: 23 lipca 2007, 22:55
autor: lodoo
ale przy dodawaniu gazu przestaje?? dziwna sprawa

: 24 lipca 2007, 05:24
autor: Dziku
Nie przestaje, tylko przestjesz słyszeć, tak to wyglądało u mnie.
Pozdro

: 24 lipca 2007, 10:30
autor: Qsh
Temat poprawilem mam nadzieje ze dobrze w miare :) Czyli powiadacie ze kable WN??? kurcze bo mechanik w sumie to chyba nie zasluzyl na takie miano niedawno je wymienil ;/ Jakie kabelki polecacie??

: 24 lipca 2007, 10:53
autor: żuwik
Wykręć czujnik położenia wału i przeczyść go. Powinieneś dać radę sam.

: 24 lipca 2007, 22:09
autor: Qsh
Jak mozesz wytlumacz mi lub pokaz prosze gdzie ten czujnik wału jest zlokalizowany
Dzieki

: 24 lipca 2007, 22:29
autor: żuwik
Dokładnie nad kołem zamachowym, czyli na łączeniu silnika ze skrzynią. Wykręcaj dobrymi narzędziami, żeby nic Ci nie wpadło do komory sprzęgła.

: 25 lipca 2007, 10:32
autor: Qsh
Nie dam rady tego sam zrobic mi sie wydaje. W przyszlym tyg pojade do mechanikow to im powiem. A co z tymi kablami WN? One tez moga byc przyczyna??

: 25 lipca 2007, 12:22
autor: żuwik
Jak kable są nowe to nawet tandetne powinny iść. Możesz spróbować je popoprawiać, może któryś źle siadł. Zasadnicze pytanie czy przed wymianą było to samo. Jak tak - szukałbym przyczyny gdzieś indziej. Wyszukaj też wg serwisówki gdzie masz czujnik podciśnienia i sprawdźczy na pewno dochodzi do niego przewód.

Czujnik jest zazwyczaj na dwóch śrubach, nasadka przedłużka i grzechotka powinny dać radę.

: 27 lipca 2007, 00:04
autor: Qsh
Wymienilem chlodnice na taka do 1,7 :d poprzednia taka malutka mi sie wydala przy niej heheheh stara tak zamulona ze do czujnika temp woda nie dochodzila wiatraczek sie nie wlaczal i Renia sie grzala non stop, w kazdym razie problem "kaszlu" przy starcie na razie zanikl :d i mam nadzieje ze juz sie nie pojawi.