Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Dwa problemy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Qsh
Posty: 14
Rejestracja: 28 lipca 2010, 22:40
Lokalizacja: Wuwua

Dwa problemy

Post autor: Qsh »

Witam wszystkich,
Od dluzszego czasu krztusi mi sie Renia, najczesciej po nocy, wsiadam odpalam i pracuje calkiem normalnie ale jak tylko depne gazu to dochodzi do 1500rpm i dalej nie chce cos strzeli i dalej ciagnie do gory, jak wbije bieg to kangurki mi strzela coz to moze byc pomocy!!!!
Druga sprawa jest stukot gdzies z prawej strony, gdy dodaje gazu nic nie slychac ale gdy wolno tocze sie do skrzyzowania na luzie badz na sprzegle, stuka jak cholera, rytmiczne lup lup. Amorki nowe, tuleje nowe co sie moglo stac?
Dzieki za info
Ostatnio zmieniony 24 lipca 2007, 10:29 przez Qsh, łącznie zmieniany 1 raz.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

po pierwsze - zatytuluj poprawnie temat - temat powinien sugerowac czego dotyczy post a nie "dwa problemy" ale nie wiadomo z czym...

duszenie - standard - zaplon, wtryski... trzeba podpiac pod komputer i wymienic co zepsute albo szukac po kolei... ja obstawiam kopulke i przewody WN.... mialem juz 2 razy podobne objawy wlasnie przez te elementy... dalej silnik krokowy, map sensor, czujnik temperatury, wtryski....

saukanie - obadaj czy nie ma luzow, czy np ciezarek z felgi nie ociera o zacisk, czy nie masz czegos w kole :-D czy nie ma luzow na polosi na lozysku.... trzeba obadac poprostu...
lup lup nic nie mowi...
Dziku

Post autor: Dziku »

Lodoo pisze:
duszenie - standard - zaplon, wtryski... trzeba podpiac pod komputer i wymienic co zepsute albo szukac po kolei... ja obstawiam kopulke i przewody WN.... mialem juz 2 razy podobne objawy wlasnie przez te elementy... dalej silnik krokowy, map sensor, czujnik temperatury, wtryski....
WN jak nic.
Lodoo pisze: lup lup nic nie mowi...
Mówi, przegób wewnętrzy mówi papa... jak zacznie mówić głośniej to wymień....
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ale przy dodawaniu gazu przestaje?? dziwna sprawa
Dziku

Post autor: Dziku »

Nie przestaje, tylko przestjesz słyszeć, tak to wyglądało u mnie.
Pozdro
Qsh
Posty: 14
Rejestracja: 28 lipca 2010, 22:40
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: Qsh »

Temat poprawilem mam nadzieje ze dobrze w miare :) Czyli powiadacie ze kable WN??? kurcze bo mechanik w sumie to chyba nie zasluzyl na takie miano niedawno je wymienil ;/ Jakie kabelki polecacie??
żuwik

Post autor: żuwik »

Wykręć czujnik położenia wału i przeczyść go. Powinieneś dać radę sam.
Qsh
Posty: 14
Rejestracja: 28 lipca 2010, 22:40
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: Qsh »

Jak mozesz wytlumacz mi lub pokaz prosze gdzie ten czujnik wału jest zlokalizowany
Dzieki
żuwik

Post autor: żuwik »

Dokładnie nad kołem zamachowym, czyli na łączeniu silnika ze skrzynią. Wykręcaj dobrymi narzędziami, żeby nic Ci nie wpadło do komory sprzęgła.
Qsh
Posty: 14
Rejestracja: 28 lipca 2010, 22:40
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: Qsh »

Nie dam rady tego sam zrobic mi sie wydaje. W przyszlym tyg pojade do mechanikow to im powiem. A co z tymi kablami WN? One tez moga byc przyczyna??
żuwik

Post autor: żuwik »

Jak kable są nowe to nawet tandetne powinny iść. Możesz spróbować je popoprawiać, może któryś źle siadł. Zasadnicze pytanie czy przed wymianą było to samo. Jak tak - szukałbym przyczyny gdzieś indziej. Wyszukaj też wg serwisówki gdzie masz czujnik podciśnienia i sprawdźczy na pewno dochodzi do niego przewód.

Czujnik jest zazwyczaj na dwóch śrubach, nasadka przedłużka i grzechotka powinny dać radę.
Qsh
Posty: 14
Rejestracja: 28 lipca 2010, 22:40
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: Qsh »

Wymienilem chlodnice na taka do 1,7 :d poprzednia taka malutka mi sie wydala przy niej heheheh stara tak zamulona ze do czujnika temp woda nie dochodzila wiatraczek sie nie wlaczal i Renia sie grzala non stop, w kazdym razie problem "kaszlu" przy starcie na razie zanikl :d i mam nadzieje ze juz sie nie pojawi.
ODPOWIEDZ