Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Lexx - Citroen Xantia 2.0 16v - 96r. - koniec metamorfozy :)

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

lexx

Lexx - Citroen Xantia 2.0 16v - 96r. - koniec metamorfozy :)

Post autor: lexx »

Witam!

Już kiedyś pochwaliłem się swoją Xantią, drugą z resztą ponieważ po Renault 5 zakochałem się w Xantii i teraz niej poświęcam cały wolny czas. Gdy zakupiłem autko i zaprezentowałem Wam je po raz pierwszy wyglądało tak (trzeba kliknąc aby powiększyc)

Obrazek

Wtedy wasze opinie nie były szczególne bo i autko było seryjne aż do przesady.

Obecnie zakończyłem zmiany stylistyczne mojego autka. Nie było tego wiele tuning miał by subtelny w dużej mierze oparty na fabrycznym...

Co zmieniłem?

- Zderzak przedni z wersji V6 zdecydowanie nadaje charakteru przodowi autka
- Białe boczne kierunki z wersji po 97 roku
- najważniejsze czyli felgi 7,5 x 17" i do tego oponki Yokohama 215/45/ZR17

Czekam na opinie, pozdrawiam! :)

Obrazek

Wiem, wiem zaraz powiecie, że za wysoko stoi. Ale ja cenie sobie komfort. Na szczęście do zdjęc zawsze mogę uży magicznej dźwigni i proszę... gleba aż miło :)

Obrazek

Wbrew pozorom nic nie obciera. Nawet przy opuszczeniu na glebę.

Obrazek

I jeszcze kilka... :)

Obrazek

Obrazek

Z tyłu nic nie zmieniałem bo chyba nie ma potrzeby... może kiedyś końcówkę tłumika.

Obrazek

A gdy trzeba przejechac przez jąkąś zalaną ulie zawsze można...

Obrazek

Jak Wam się podoba....?
Ostatnio zmieniony 21 lipca 2007, 23:31 przez lexx, łącznie zmieniany 1 raz.
lexx

Post autor: lexx »

Ok to niech moderator umiejscowi to we właściwym miejscu a ja czekam na opinie o autku... :)
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

ja miałem xm-a więc wiem co to znaczy jazda cytrną!

albo kupisz autostradę albo citroena!

pozdrawiam
Piotr
cichy

Post autor: cichy »

juz przeniosłem..bardzo fajne autko,miałem okazje prowadzić w zeszłym tygodniu takie samo

fele nadają mu sportowy wygląd
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

felgi to podstawa :) odrazu ianczej wyglada :) lepije !!
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no no bardzo ladnie :-) zazdrosze zawieszenia :-) ach.....
jak projekt turbo?? ;> dzialasz cos??
supermonster

Post autor: supermonster »

Dobrze dobrałeś felgi! Myśle że z zewnątrz nic więcej mu nie potrzeba, oprócz wspomnianej końcówki wydechu lub dobrego końcowego tłumika...

Pierwsza klasa!
lexx

Post autor: lexx »

cichy pisze:juz przeniosłem..bardzo fajne autko,miałem okazje prowadzić w zeszłym tygodniu takie samo

fele nadają mu sportowy wygląd
I jakie wrażenia z jazdy? Trzeba się przyzwyczaić do hamulca i reszty ale potem ciężko się odzwyczaić :)
-=wasq=- pisze:felgi to podstawa :) odrazu ianczej wyglada :) lepije !!
Dokładnie wasq zgadzam się z Tobą w 100% felgi to podstawa :) Twoje autko to również świetny przykład tej zasady :) Ale chyba jeszcze ważniejsze to niski profil opony. Wahałem się długo czy zwiększać srednicę felgi kosztem niskiego profilu opony, ale jak obserwuje nawet najładniejsze felgi z baloniastymi oponami nie robią efektu... dlatego się zdecydowałem :)
Lodoo pisze:no no bardzo ladnie :-) zazdrosze zawieszenia :-) ach.....
jak projekt turbo?? ;> dzialasz cos??
Dzięki Lodoo. Zawieszeni naszczęście mimo moich obaw pozostało komfortowe. Jednak co hydro to hydro. Jeśli chodzi o turbo to narazie projekt upadł z powodu kosztów. Przy takim laiku jak ja mogłby przewyższyć wartość autka :( Ale może kiedyś...
supermonster pisze:Dobrze dobrałeś felgi! Myśle że z zewnątrz nic więcej mu nie potrzeba, oprócz wspomnianej końcówki wydechu lub dobrego końcowego tłumika...

Pierwsza klasa!
Dzięki wielkie za miłe słowo twoja nowa R5 też śliczna :) Jeśli chodzi o wydech to coś będzie trzeba pomyśleć. Nie chce tylko żeby był głośny. I tak mam wybebeszony katalizator to jak jest zimny warczy jak WRC hehe
supermonster

Post autor: supermonster »

dla mnie dobry tłumik nie oznacza głośny :-) I dzięki za dobre słowo o naszej GTE... napisz to w naszym temacie :-P
lexx

Post autor: lexx »

supermonster pisze:dla mnie dobry tłumik nie oznacza głośny :-) I dzięki za dobre słowo o naszej GTE... napisz to w naszym temacie :-P
Oczywiście napisze kilka dobrych słów :) A co do wydechu to można kupić sportowy wydech któy będzie tak cichy jak fabryczny...? Bo generalnie chce wyciszyć wydech jak tylko można.
Adi

Post autor: Adi »

ładna cytrynka na eleganckich aluskach
Kinga

Post autor: Kinga »

Bardzo ładne,zadbane (a to najważniejsze 8-) ) i komfortowe auto :-)
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

ładna ładna i całkiem fajnie to lata nie mogłem cię dogonić ostatnio ale wynik nie był miarodajny miałem problem ze świecami wtedy na jednej świecy nie było wcale przerwy i na wolnych chodziła na 3 garach
lexx

Post autor: lexx »

Ciesze się, że Ci się podoba Karol :) Ten wyścig był spontaniczny, byłeś na przodzie a ja musiałęm Cię dojść i wyprzedzić nie było łątwo w końcu masz GTE :mrgreen:
Jak zrobisz silnik to możemy się ustawić na mały race ;-) Sądzę że wystartujesz szybciej ale od 100km/h nie będziesz mieć szans... w końcu to autko robi 205km/h.

Pozdrawiam!

Ps. Ucałuj żonkę :-D
dzik

Post autor: dzik »

A ustawisz sie z moja GTE jak ja odpale? :)
ODPOWIEDZ