Strona 1 z 1

Tłoki,Tuleje,uszczelniacze zaworów

: 19 lipca 2007, 08:07
autor: wsmpw
jak w temacie jak sie prezentują takie ceny tych elementów do silnika 1.7 na pełnym wtrysku bo mam taki w garażu ale cholernie bierze olej i wujo sobie zmienił na nowy a ten leży

: 19 lipca 2007, 08:16
autor: wsmpw
http://www.czesci-silnikowe.abc24.pl/de ... &pro=76456
czy tak wygląda uszczelka do R5 z motorem 1.1

: 19 lipca 2007, 11:46
autor: lodoo
1,7 nie ma tulei, cylindry sa na stale...
a jak chcesz nzac ceny to zadzwon do sklepu i zapytaj - poprostu :-) albo skontaktuj sie z WASQ z klubu... on pracuje w sklepie...
odrazu mowie ze taniej kupisz caly silnik z osprzetem nawet niz wyniesie taki remont...

: 16 czerwca 2012, 17:56
autor: dredzioch1
Kupiłem za astronomiczną kwotę 10PLN zestaw uszczelniaczy AJUSA do C3J.
Takie jak na drugim zdjęciu. Niestety nie przemawiają do mnie te plastikowe kapturki. Wolałbym raczej simmeringi zaworowe.
Czy ktoś zakładał takie coś co kupiłem? Ewentualnie do czego kupić simmeringi, aby podeszły. Dotychczas do wszystkich silników w których robiłem głowice (V6 i V8) montowałem takie małe simmeringi jak na pierwszym zdjęciu. Jakoś mam do tego większe zaufanie, bo jest to miękkie, elastyczne i ma wargę uszczelniającą.

: 19 czerwca 2012, 21:48
autor: -=wasq=-
te co kupiles sa prawidlowe to sa tzw teflonowe uszczelniacze i takie maja byc w tych silnikach nawet w GTT takie stosowano