Strona 1 z 1
Pompa paliwa 1.4 mono
: 6 kwietnia 2016, 09:50
autor: a.d.a.m.
Szukałem nie znalazłem, a moja pompka w 1.4 mono zaczyna bardzo głośno pracować.
Wszystkie pompy przepływowe pod auto jakie udało się zlokalizować mają ciśnienie
pracy w okolicach 3 barów, a nie mam pojęcia czy takie właśnie ciśnienie powinna serwować.
Wie ktoś coś?
: 6 kwietnia 2016, 15:23
autor: jack
Pompa z Poloneza Truck'a pasuje idealnie z tego co się orientuję. 3 bary w mono wydaje mi się za dużo, tyle to do wielopunkta gdzie masz listwę z wtryskiwaczami.
: 26 lipca 2016, 09:18
autor: a.d.a.m.
Pompa 3 barowa w 1.4 mono bez problemu działa, a nadmiar paliwa i tak wraca do baku A poza tym i taj 99% jazd jest na LPG, a benzynka tylko na rozpałkę. Tak, że odpuściłem temat kombinacji i latam na tej pompie.
: 26 lipca 2016, 10:12
autor: egonn87
jack pisze:Pompa z Poloneza Truck'a pasuje idealnie z tego co się orientuję. 3 bary w mono wydaje mi się za dużo, tyle to do wielopunkta gdzie masz listwę z wtryskiwaczami.
Internetowi znafcy.... W 1.4 mono jest pompa 3 barowa, nie montować pompy z trucka, nie montować pompy "zamiennikowej"!!!!! Tylko i wyłącznie!!!! oryginalny bosch, ew. jeśli do r5 robiło np. valeo to też może być. Nowe są k******o drogie, oczywiście lepiej kupić nówkę, ale polecam też poszukać używki, nie wiem jak bardzo ci ta pompa hałasuje, u mnie czasem delikatnie wyła podczas jazdy i strzelała sporadycznie, ale tak jeździłem, woziłem zapasową używkę zawsze w aucie

Nigdy się nie przydała

: 27 lipca 2016, 10:52
autor: a.d.a.m.
Dzięki za wsparcie z tymi trzema barami. Kupiłem właśnie oryginał bodajże w okolicach 300zł nówkę Bosch, bo taką miałem poprzednio. Jeździ działa i nie hałasuje. Nie wiem czy nie zabiłem je przez zapchane odpowietrzenie. Taj czy inaczej ze względu na zainstalowaną instalację gazową zrobiłem całkowite odcięcie pompy. Tak samo mam w dupowozie Citroen AX i ma nalatane ponad 300 tys na gazie i ani pompa ani wtrysk nie protestują, że ni ma chłodzenia paliwem.
Przy okazji zapytam znawców po co jest z boku zbiornika paliwa od strony prawej podłużnicy taki śmieszny skośny króciec, bo u mnie zaślepiony jest czerwonym korkiem i spod tego korka leci paliwo.