Patencik1987-niebieska 1.8 16V 140KM
: 26 sierpnia 2015, 09:15
Witajcie forumki jako że clio mam już dawno,a na piatalowym forum mam tylko opisaną białą GTT pokaże również moją drugą renówkę.
Jest to niebieska 16-stka.
Jak znajdę zdjęcie całego auta to wrzucę,bo jakoś dziwnym trafem mi je wcieło
Dodam jeszcze fotki patentu bez,którego nie było możliwe dojechać do Wrocka na kołach ponad 300km,jak to się mówi główka pracuje


Trochę fotek tapicerki



Od momentu kupna w aucie była zrobiona pompa paliwa walbro 255 High Pressure,bo oryginał wyzionął ducha po 360 tyś przebiegu(później dodam fotki)
Zestaw naprawczy lewarka + wybieraka w skrzyni, konserwacja + odrdzewianie przy okazji zrzucenia baku, naprawa obudowy pompy paliwa, wymiana przy okazji przewodów gumowych.
Filtr paliwa, malowanie pokrywy zaworów, naprawa podświetlenia przełączników, zabezpieczanie profili zamkniętych.
Do zrobienia: poprawka blacharki, wymiana osłon przegubów(kpl. kupiony i czeka na wymianę) kolektor rurowy po planowaniu powierzchni pod głowice.
Malowanie + konserwacja progów oraz tył pod zderzakiem.
W lato jak będzie kasa i zawita w garażu spawarka trzeba będzie naprawić podłużnice, ale na razie zabezpieczyłem je przed panoszeniem się rdzy.
Poniżej wklejam parę fotek piasty i łożyska po wymianie

Widok starego łożyska,widać jaki ma próg widocznie było wbijane

Oznaczenia łożyska

Pomalowana zwrotnica

Piasta po pomalowaniu podkładem akrylowym

Wprasowana piasta w łożysko

Jeszcze przy okazji zamieszczam zdjęcia piasty i łożyska przed malowaniem(piasta) i przed wprasowaniem(łożysko)

Goła ośka po pomalowaniu i naciągnięciu koszulki termo,niebieskiej do koloru budy

Clio jest w ciągłej modernizacji i co chwila coś robię,fotek mnóstwo dodam później
Jest to niebieska 16-stka.
Jak znajdę zdjęcie całego auta to wrzucę,bo jakoś dziwnym trafem mi je wcieło
Dodam jeszcze fotki patentu bez,którego nie było możliwe dojechać do Wrocka na kołach ponad 300km,jak to się mówi główka pracuje





Trochę fotek tapicerki



Od momentu kupna w aucie była zrobiona pompa paliwa walbro 255 High Pressure,bo oryginał wyzionął ducha po 360 tyś przebiegu(później dodam fotki)
Zestaw naprawczy lewarka + wybieraka w skrzyni, konserwacja + odrdzewianie przy okazji zrzucenia baku, naprawa obudowy pompy paliwa, wymiana przy okazji przewodów gumowych.
Filtr paliwa, malowanie pokrywy zaworów, naprawa podświetlenia przełączników, zabezpieczanie profili zamkniętych.
Do zrobienia: poprawka blacharki, wymiana osłon przegubów(kpl. kupiony i czeka na wymianę) kolektor rurowy po planowaniu powierzchni pod głowice.
Malowanie + konserwacja progów oraz tył pod zderzakiem.
W lato jak będzie kasa i zawita w garażu spawarka trzeba będzie naprawić podłużnice, ale na razie zabezpieczyłem je przed panoszeniem się rdzy.
Poniżej wklejam parę fotek piasty i łożyska po wymianie

Widok starego łożyska,widać jaki ma próg widocznie było wbijane

Oznaczenia łożyska

Pomalowana zwrotnica

Piasta po pomalowaniu podkładem akrylowym

Wprasowana piasta w łożysko

Jeszcze przy okazji zamieszczam zdjęcia piasty i łożyska przed malowaniem(piasta) i przed wprasowaniem(łożysko)

Goła ośka po pomalowaniu i naciągnięciu koszulki termo,niebieskiej do koloru budy


Clio jest w ciągłej modernizacji i co chwila coś robię,fotek mnóstwo dodam później